K2 partnerem merytorycznym Interference Festival 2016

Informacja Prasowa - 20.09.2016
266

Agencja K2 partnerem w międzynarodowym przeglądzie form komunikacji wizualnej

Agencja K2 po raz trzeci została partnerem merytorycznym Festiwalu Form Komunikacji Wizualnej – Interference Festival, który odbędzie się 7-8 października w gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

K2 już kolejny rok z rzędu zaangażowała się w międzynarodowy przegląd i konkurs form wizualnych Interference Festival. Tym razem w festiwalowym jury, obok Wojciecha Bąkowskiego, Piotra Bosackiego, Tomasza Duckiego, Anny Maliszewskiej
i Zbigniewa Rybczyńskiego, zasiadł Jakub Sagan, jeden z dyrektorów kreatywnych agencji.

Jurorzy wyłonili 20 najlepszych prac, nominowanych do Grand Prix w 4 kategoriach: Found Footage, Wideoklip, Kreatywna Forma Reklamowa i Eksperymentalna Krótka Forma Wizualna. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostaną ogłoszeni podczas gali 8 października i otrzymają multimedialną statuetkę Pixel oraz nagrodę pieniężną w wysokości 2.500 złotych każdy. Dodatkowo jury wytypowało 40 prac do nagrody publiczności (w wysokości 2.000 złotych), która zostanie wybrana w drodze głosowania internetowego. Głosy można oddawać do 2 października włącznie pod linkiem:  http://contest.interferencefestival.com/plebiscyt.

Wszystkie nagrody pieniężne ufundował Organizator.

Na uczestników Interference Festival czekają 2 dni ciekawych spotkań, koncertów (m.in. Kuba Sojka, Zebra Katz, Zamilska i in.), pokazów filmowych (Kino Festiwalowe, w tym przegląd filmów konkursowych „Wolność Formy”) oraz wykładów prowadzonych przez członków tegorocznego jury. Festiwal otworzy 7 października dyrektor kreatywny K2, Jakub Sagan, swoim Podwieczorkiem Reklamożerców, na którym zaprezentuje najciekawsze filmy reklamowe z Cannes Lions 2016.

Szczegółowe informacje i program festiwalu: http://interferencefestival.pl/ 

Bilety do nabycia w gdańskim Teatrze Szekspirowskim oraz przez portal TicketPro.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...