Spicy Mobile buduje nowy dział sprzedaży

Informacja Prasowa - 27.11.2023
8

Spicy Mobile rekrutuje i tworzy nowy dział sprzedaży. Na jego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją.

W ramach struktur agencji Spicy Mobile pojawił się dział New Business, dedykowany sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klientów agencyjnych, z wyjątkiem dużych domów mediowych. Na czele nowej struktury stanął Przemysław Woźniak, związany z agencją Spicy Mobile od 2016 r., dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie budżetami klientów bezpośrednich, m.in. Agata Meble, Pracuj.pl, Sokołów i MB Recycling.

„Zmiany wynikają z naszej strategii rozwoju oraz adaptacji do potrzeb rynku. Chcemy być agencją pierwszego wyboru dla firm różnej wielkości i z różnych branż, które szukają know-how, technologii i profesjonalnego wsparcia mediowego w kanałach mobile i desktop” – podkreśla Przemysław Woźniak. – „Otwieramy się na wszystkie dostępne kanały marketingu, aby zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę”. 

W ramach reorganizacji kilka kluczowych osób zyskało nowe stanowiska. Paulina Matwijczyk awansowała na stanowisko Managera ds. Klientów Kluczowych/Bezpośrednich. Będzie z nią współpracować Julia Szczepkowska, która została nowym Account Managerem. Do działu dołączyła też Marta Sielska, która do niedawna z ramienia Spicy Mobile współpracowała z dużymi domami mediowymi. Teraz jako Business & Partnership Manager będzie rozwijać ofertę dla klientów agencyjnych niesieciowych. Pomagać jej w tym będzie Joanna Christowa (Communication Planner). Nową osobą w zespole jest Weronika Filipczuk, która objęła stanowisko Junior Account Managera i będzie wspierać zespół w projektach new business.

Reorganizacja dotyczy także obowiązków Tomasza Kąkola, dotychczas zajmującego się sprzedażą agencyjną. Będzie on odpowiadał za współpracę ze strategicznym partnerem – Polsat Media – w przypadku którego oferta Spicy Mobile jest częścią produktu Polsat Media Mobile. Dodatkowo skupi się na rozwoju projektu „Ad Fusion”, pozwalającego na zupełnie nowe możliwości w środowisku programmatic.

„Po wielu latach współpracy z najważniejszymi agencjami w kraju przyszedł czas na nowe wyzwania. Uważam, że jesteśmy w czasach rozkwitu martech, więc warto, aby Ad Fusion uczestniczyło w tym procesie” – uważa Tomasz Kąkol.

Dodatkowo zespół sprzedaży zostanie wsparty przez osobę Piotra Jurka, którego głównym zadaniem będzie wdrażanie nowych technologii, opracowywanie innowacyjnych produktów oraz analiza danych.

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...