44. Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę

Informacja Prasowa - 19.02.2019
260

44. Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę

  1. ŚWIATOWY KONGRES IAA ROZPOCZYNA SIĘ W NAJBLIŻSZĄ ŚRODĘ

W dniu 20 lutego w miejscowości Kochi w Indiach rozpocznie się 44.  Światowy Kongres International Adversiting Association. Kongres IAA to wydarzenie dla przedstawicieli środowiska reklamy, mediów, marketingu i biznesu, którego celem jest wymiana doświadczeń i wiedzy. Podczas trwającej 3 dni konferencji uczestnicy wysłuchają wystąpień ekspertów takich jak Marc Pritchard (Procter & Gamble), Hod Lipson (Columbia University), Rahul Welde (Unilever), Mark D’arcy (Facebook), Chris Tung (Alibaba) czy Simon Kahn (Google Asia Pacific University Test). W spotkaniu biorą udział przedstawiciele i członkowie IAA Polska.

Światowy Kongres International Advertising Association to odbywające się raz na dwa lata wydarzenie, które gromadzi przedstawicieli, członków, a także osoby współpracujące z International Advertising Association na całym świecie. Ideą spotkania jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń ekspertów związanych z rynkiem komunikacji marketingowej.

W tym roku, po raz pierwszy w historii IAA, międzynarodowy kongres odbędzie się w Indiach. Tematem przewodnim 44. edycji wydarzenia jest przyszłość branży marketingowej (myśl przewodnia spotkania brzmi „What’s coming next?”). Wśród prelegentów znalazło się między innymi grono przedstawicieli grup reklamowych (WPP, Havas), marketerów (P&G, Unilever) i firm związanych z cyfrową transformacją (Alibaba Group, Samsung, Facebook, Google). Uczestnicy będą mogli wysłuchać również wystąpień przedstawicieli środowiska naukowego, przedsiębiorców oraz celebrytów (w tym legendarnego tenisisty Andre Aggasiego), a atrakcją dodatkową jest wykład robota humanoidalnego Sophia.

W 44. Edycji Światowego Kongresu IAA Polska weźmie udział pond 2000 osób. Wśród nich znajdą się również przedstawiciele i członkowie IAA Polska.

Więcej informacji pod linkiem: www.iaaworldcongress.org

***

IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej.  Priorytetowym zadaniem Stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu Stowarzyszenie podejmuje działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływa na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej, kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

International Advertising Association IAA

IAA powstało w 1938 roku w celu promowania odpowiedzialnego marketingu. Centrala IAA znajduje się w Nowym Jorku, lokalne oddziały w ponad 40 krajach. Jest to jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo, którego członkami są reklamodawcy, media, agencje reklamowe, badawcze i public relations, firmy medialne oraz instytucje edukacyjne. IAA jest platformą dedykowaną zagadnieniom branżowym, której celem jest ochrona i zwiększenie wolności słowa, odpowiedzialna reklama pozwalająca konsumentom na dokonywanie świadomych wyborów oraz edukacja specjalistów w dziedzinie marketingu.

Oficjalna strona IAA Global: www.iaaglobal.org

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...