38Content Communication z nowymi managerkami i specjalistkami

Informacja Prasowa - 28.06.2023
99

W ostatnim czasie w strukturach firmy pojawiły się cztery nowe osoby

Agencja 38Content Communication stale rozwija swoje zespoły PR-owe. W ostatnim czasie w strukturach firmy pojawiły się cztery nowe osoby. Dwie z nich – Aneta Szerszeniewska oraz Irmina Dzyr-Rainka – objęły stanowiska PR & Content Manager. Natomiast Weronika Lewandowska i Jagoda Satkiewicz zatrudnione zostały na stanowiska PR Consultant.

Aneta Szerszeniewska od początku lutego 2023 dołączyła do 38Content Communication, jako PR Manager w zespole kierowanym przez Donatę Urban. Posiada wieloletnie doświadczenie pracy zarówno w korporacjach międzynarodowych o ugruntowanej pozycji rynkowej, jak i w start-upach, w branżach: Finanse, FMCG, HoReCA oraz Lifestyle, Beauty. Współpracowała z takimi markami jak Citi Handlowy, UPC, Air Product S.A., Restauracja Akademia, EcoCar, Pixi Beauty, Tomasz Ossoliński czy Wojas (relaunch marki Relaks). Dzięki bardzo dobrej znajomości rynku medialnego w Polsce oraz specyfiki pracy dziennikarskiej (money.pl, fakt.pl) wypracowała kreatywne i efektywne know- how w obszarach Public i Media Relations oraz budowaniu wizerunku marek. Absolwentka Dziennikarstwa i Nowych Mediów oraz Socjologii (Specjalizacja: Komunikacja Zintegrowana: PR, Branding i Reklama) w Collegium Civitas.

Irmina Dzyr-Rainka dołączyła do 38Content Communication z końcem maja, jako PR & Content Manager w zespole Art and Lifestyle, kierowanym przez Patrycję Hatalską. Zajmuje się komunikacją i wsparciem klientów od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Primum PR, Marketing & Communications Consultants, Synertime czy Big Picture. Ma na koncie liczne projekty łączące tematykę kulinarną, turystyczną, modową i sportową (biuro podróży Itaka, CNTB Chorwacka Wspólnota Turystyczna przedstawicielstwo w Polsce, Akademia Kulinarna Whirlpool, Ambasada Włoch, VAN GRAAF, Telekamery Tele Tygodnia, Runmageddon). Była także odpowiedzialna za realizację kampanii edukacyjno-społecznych z zakresu profilaktyki zdrowotnej (Servier Polska, Abbott, Bristol Myers Squibb, Boehringer Ingelheim), promowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci (Winiary/Nestlé), a także komunikację korporacyjną marki zaangażowanej społecznie (Reckitt). Ukończyła Filologię Włoską na Uniwersytecie Warszawskim.

 Weronika Lewandowska dołączyła do 38Content Communication z początkiem maja, jako PR Consultant w warszawskim zespole kierowanym przez Donatę Urban, wyspecjalizowanym w obsłudze projektów korporacyjnych. Doświadczenie zdobyła w pracy w łódzkiej agencji kreatywnej, gdzie kompleksowo zajmowała się obsługą klientów z branży beauty, food, IT czy edukacji. Będąc wolontariuszem pracowała przy kampaniach wyborczych, ma również doświadczenie w pracy z klientem politycznym. Swoją wiedzą i umiejętnościami wspierała marki w budowaniu strategii, opracowaniu contentu (nie tylko tekstowego, ale także video) oraz tworzeniu spotów, kampanii reklamowych i wizerunkowych czy organizacji eventów. Jest absolwentką Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim (specjalizacja z PR i reklamy) oraz studentką V roku dziennikarstwa, mediów i projektowania komunikacji (specjalizacja z brandingu i PR).

Jagoda Satkiewicz absolwentka kierunku produkcja teatralna i organizacja widowisk artystycznych. Członkini zespołu Art and Lifestyle kierowanego przez Patrycję Hatalską. Swoje doświadczenie zdobywała w łódzkich i krakowskich instytucjach kultury. Uczęszczała na studia drugiego stopnia o specjalizacji komunikacja w public relations i brandingu, na których postanowiła połączyć swoje zainteresowania – sztukę i PR. Najlepiej czuje się w komunikacji social mediowej.

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...