180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media

Informacja Prasowa - 06.12.2019
149

180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji – to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Ben&Jerry’s, Burger King, Google, Nike, Dakea, Pernod Ricard Global Travel Retail, PSA. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.

Począwszy od 18 listopada 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za komunikację na Facebooku i Instagramie marki Tymbark, zarządzając ponaddwumilionową społecznością obserwujących i zaangażowanych fanów.

– Cieszymy się, że możemy być głosem tak popularnego brandu, którego tradycje sięgają ponad osiemdziesięciu lat – mówi Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt. – To duża odpowiedzialność, ale wierzę, że świeże spojrzenie i bogate doświadczenie 180heartbeats pozwolą tej ikonicznej marce być jeszcze bliżej swoich fanów.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...