180heartbeats + Jung v Matt agencją kreatywną i social media Burger Kinga w Polsce

Informacja Prasowa - 16.04.2019
151

180heartbeats + Jung v Matt agencją kreatywną i social media Burger Kinga w Polsce

180heartbeats + Jung v Matt agencją kreatywną i social media Burger Kinga w Polsce

Pomysłami kreatywnymi i strategią komunikacji w social mediach agencja 180heartbeats wygrała przetarg na obsługę Burger Kinga na polskim rynku.

– Świeże i śmiałe kampanie to znak rozpoznawczy marki na całym świecie – mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt. – Burger King wyznacza trendy; przypomnijmy – to Marketer of the Year  Cannes Lions 2017. Również w Polsce chcemy utrzymać ten kurs – podkreśla.

Pierwszą kampanią autorstwa 180 według nowej strategii jest komunikacja wspierająca Bacon King Jr’a, pod hasłem ‘Królestwo za piątkę’. Na start, w prima aprilis, ale wbrew obiegowym żartom, w których często zwodzi się odbiorcę, agencja przygotowała kreację pod hasłem “Nigdy nie żartuj z głodnego”. Informuje ona o prawdziwej promocji: 5 zł za Bacon King Jr’a.

Zaproponowane przez 180heartbeats + Jung v Matt rozwiązania zostały również dobrze ocenione przez globalny dział marketingu marki. Burger King chce dotrzeć głównie do młodych w wieku 18-24 lata, z dużych miast, czyli tam gdzie ma swoje restauracje. W przetargu na obsługę marki uczestniczyło kilka agencji.

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...