III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji – zapraszamy!

Informacja Prasowa - 04.05.2017
264

Już 6 czerwca odbędzie się Forum Dyrektorów PR i Komunikacji

Public Relations ewoluuje, a razem z nim wyzwania, przed którymi stoją specjaliści kierujący polityką informacyjną firmy. W świecie nowych mediów i nowych możliwości, w którym marki prześcigają się w tworzeniu świeżych idei i historii, konieczne staje się rozwijanie i doskonalenie nowych umiejętności jak budowanie wpływu oraz skutecznego i angażującego oddziaływania na otoczenie.

Prawdziwi liderzy opinii promują innowacje, prezentują postawę ekspercką w danej dziedzinie, inspirują do pozytywnych zmian i dzielą się swoimi doświadczeniami, dążąc nie tylko do dotarcia z komunikatem do odbiorców, ale do nawiązania z nimi relacji. Podstawowym wyzwaniem specjalistów ds. wizerunku staje się więc bycie proaktywnym, a tutaj jedynym pytaniem, które musimy sobie zadać jest nie ‘czy to zrobić’, ale ‘jak to zrobić’, aby osiągnąć mierzalne wyniki i pozostać wiarygodnym.

Jakie więc strategie PR obecnie się sprawdzają? Na co stawiają zarządzający PR w wiodących firmach? Jak wykorzystać potencjał podejścia Thought Leadership w PR do budowania wpływu i przewagi wizerunkowej nad konkurencją?

Odpowiedzi m.in. na te pytania poszukamy w gronie profesjonalistów public relations podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji: Thought Leadership & more – buduj nowocześnie wpływ, zasięg i wartość biznesu. 

Wydarzenie jest unikalnym spotkaniem praktyków odpowiadających za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż a agenda spotkania została w całości oparta o case studies działań komunikacyjnych znanych, rozpoznawalnych marek.

Swoimi doświadczeniami w tematach „na czasie” – wskazanych i wybranych przez praktyków public relations podzielą się m.in. przedstawiciele: Microsoftu, Grupy Allegro, Intel, KGHM, TAURON Polska Energia, Uber, PayPal, Fundacja Rak’n’Roll, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz Alior Bank. Ponadto do dyskusji zaprosiliśmy microinfluencerów i blogerów, by zaprezentować możliwości i korzyści ze współpracy dla działów PR.

W trakcie tegorocznego Forum w formule „mistrzowie dla mistrzów” będziemy dyskutować nad tym, jak budować integralne, czerpiące z najnowszych trendów, strategie PR, pozwalające na realne, wiarygodne oddziaływanie na otoczenie komunikacyjne, angażowanie go i zwiększanie zasięgu, wykorzystując potencjał innowacji i kanałów cyfrowych. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie internetowej wydarzenia: www.ambasadorzy-firm.com 

Zapraszamy do udziału w III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji, które odbędzie się w 6 czerwca 2017 r. w Warszawie. Promocyjne warunki zgłoszenia obowiązują do 12 maja 2017 r.

Zapisy trwają na stronie:  http://ambasadorzy-firm.com/zgloszenie/ 

Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym wydarzenia. 

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...