„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

Informacja Prasowa - 03.03.2021
83

„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w nowej kampanii BLIKA

Polski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych BLIK wystartował z nową kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelew na numer telefonu BLIK. Bohaterami spotu zostali Tomson i Baron – członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego programu The Voice of Poland. Muzycy w utworze skomponowanym specjalnie na potrzeby kampanii, przybliżają odbiorcom nowe hasło przewodnie BLIKA „Żyj bardziej” i zachęcają do otwarcia się na nowe możliwości i rozwiązania.  

Kampania inicjuje całoroczne działania promujące przelewy na telefon BLIK. Celem tych działań jest pokazanie, jak użyteczne w codziennym życiu jest to rozwiązanie i jak bardzo może ułatwić każdemu z nas przekazywanie pieniędzy odbiorcy znając tylko jego numer telefonu. Od 2020 r. obserwujemy dynamiczny wzrost wykorzystania tego typu rozliczeń między użytkownikami BLIKA – aż 167 proc. wzrost liczby transakcji r/r. Głównym przekazem rozwijanej przez BLIKA platformy komunikacyjnej wokół pozytywnych finansów jest nowy claim, a zarazem hasło najnowszej kampanii reklamowej „Żyj bardziej. BLIK”.

Przelewy na numer telefonu są najszybciej rosnącą funkcją BLIKA. Jego użytkownicy doceniają je przede wszystkim za to, że działają między różnymi bankami, są darmowe i natychmiastowe. Można je wykonać z dowolnego miejsca i o dowolnej porze – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. – Kampania ma podkreślić zalety usługi i zachęcić jeszcze większe grono użytkowników do skorzystania z niej. BLIK, jako nowoczesna marka, kreuje nowe trendy w świecie finansów. Swoimi działaniami chcemy wywoływać w ludziach pozytywne emocje i inspirować ich, aby „żyli bardziej”, korzystając z wygodnej i prostej usługi, jaką jest przelew na telefon BLIK. Jestem przekonany, że wzrost jej popularności będzie jeszcze większy, niż obserwowaliśmy w ubiegłym roku – dodaje.

Ambasadorami kampanii BLIKA zostali Tomson (Tomasz Lach) i Baron (Aleksander Milwiw-Baron), członkowie zespołu Afromental i jurorzy popularnego w Polsce talent show. Muzycy w ramach akcji skomponowali utwór „Żyj bardziej”. Ma on zachęcać osoby, które jeszcze nie korzystały z przelewu na telefon BLIK, do wypróbowania jego możliwości i doświadczenia korzyści, jakie ono oferuje.

– BLIK na rynku istnieje od zaledwie kilku lat, a już zdążył mocno wpłynąć na nasze życie. Wiele jego obszarów związanych z finansami po prostu ułatwił i sprawił, że stały się przyjemniejsze i bezpieczniejsze. BLIK jest swego rodzaju life-changerem. Ta właśnie myśl była punktem wyjścia do nowej koncepcji komunikacyjnej – mówi Michał Tyburcy, Businness Director, Change Serviceplan. – Kontynuujemy komunikację w muzycznej oprawie. Któż mógłby lepiej opowiedzieć nam w muzycznym stylu o rozliczaniu się między przyjaciółmi niż dwóch bardzo dobrych kumpli… Dlatego też, zaprosiliśmy do współpracy Tomsona i Barona którzy napisali i skomponowali utwór o próbowaniu nowych rzeczy i niezamykaniu się na rozwiązania, które przynosi stale zmieniający się świat, po prostu o życiu bardziej – dodaje.

Na potrzeby kampanii przygotowano – wprowadzający spot główny (30”), spoty  (4 x 15”) oraz 2 minutowy teledysk, który niebawem będzie można zobaczyć w internecie. Będą one emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która od kilku lat współpracuje z BLIKIEM. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o. oddział Spark Foundry.

Link do głównego spotu kampanii: https://youtu.be/NjRhpcJ-JuU

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji płatniczych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Banku Pekao S.A, BNP Paribas, Credit Agricole, Inteligo, Nest Banku, Banku Pocztowego i banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej, w Banku BPS i bankach spółdzielczych Grupy BPS.

 

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...