Zwycięzca MasterChefa, Mateusz Zielonka, promuje mistrzowskie gotowanie z Netto

Informacja Prasowa - 23.09.2020
6

Zwycięzca MasterChefa, Mateusz Zielonka, promuje mistrzowskie gotowanie z Netto

Zwycięzca MasterChefa, Mateusz Zielonka, promuje mistrzowskie gotowanie z Netto

We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów promujących akcję.

„Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

Program inspiruje także do osiągnięcia mistrzostwa w kuchni i wyruszenia w wielką przygodę pełną smaków. W tym celu, w ramach kampanii, powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono utalentowanego kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy, m.in. bowl, czyli micha rozmaitości, makaron na woku, kaczkę na miodzie i tymianku, dyniowe snacki czy świątecznego pstrąga, a także proste pomysły na sosy z domowych składników. Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Dzięki kreatywnym kulinarnym wskazówkom od samego mistrza gotowania, każdy z łatwością będzie mógł odtworzyć dania we własnym domu i poczuć się jak prawdziwy szef kuchni. Mistrzowskie przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto.pl oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

Dotychczas klienci Netto mogli wziąć udział już w pięciu akcjach lojalnościowych i nabyć produkty ekskluzywnych marek w okazyjnych cenach – garnki, patelnie i noże marki Thomas by Rosenthal, szklaną zastawę marki Shott Zwiesel, torby i walizki marki Ellehammer oraz masę plastyczną Masa Kreatywności HeyClay, w akcji skierowanej do rodzin z dziećmi.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...