#zrobtowdomu – zachęca centrum Posnania

Informacja Prasowa - 24.03.2020
118

#zrobtowdomu – zachęca centrum Posnania

Jeśli możesz, zostań w domu – apelują władze, media i celebryci. Ale co, gdy już po spędzeniu kilku dni w czterech ścianach zaczyna nam się po prostu nudzić? Posnania podpowiada: #zrobtowdomu. Właśnie pod tym hasłem wystartowała akcja specjalna w social media tej marki, wspierana przez kampanię outdoorową.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20 marca 2020 r. Posnania, podobnie jak inne centra handlowe, funkcjonuje w ograniczonym zakresie – otwarte są tylko nieliczne, ściśle określone sklepy.

Zagrożenie epidemiologiczne związane z koronawirusem zmusiło nas wszystkich do wprowadzenia zmian w naszym codziennym funkcjonowaniu w świecie offline – ale nie online! Właśnie dlatego startujemy z akcją #zrobtowdomu, przyłączając się do apeli zachęcających do – jeśli to możliwe – ograniczenia wychodzenia z domu z troski o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i obserwatorów. Jednocześnie podsuwamy im pomysły na ciekawe spędzenie czasu– mówi Natalia Nawrocka, Marketing Coordinator Posnanii. – Zależy nam na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi followersami, podtrzymywać z nimi relacje i inspirować ich tak, jak robimy to na co dzień, pomagając w ten sposób nieco oderwać się od myśli o trudnej sytuacji, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy– dodaje.

Akcja Posnanii #zrobtowdomu rozgrywa się na Facebooku (https://www.facebook.com/posnania.eu/) oraz Instagramie (https://www.instagram.com/posnania_/) marki. W swoich social media Posnania publikuje materiały tworzone z udziałem stylistek online (to usługa specjalna wprowadzona w styczniu) i makijażystki, a także content nawiązujący tematycznie do asortymentu najemców.

Nasze stylistki podpowiadają na przykład, jak zrobić wiosenny detoks szafy, a nasza makijażystka przygotuje video z Q&A, w którym odpowie na pytania zadane przez internautów na naszym Facebooku.Wszystkie materiały video ze względu na bezpieczeństwo nagrywane są  w domu – mówi Natalia Nawrocka z Posnanii. – To nie koniec, bo już wkrótce na naszych profilach społecznościowych podzielimy się też całą masą innych inspiracji modowych, urodowych, kulinarnych czy kulturalnych, więc zachęcam do śledzenia ich na bieżąco– dodaje.

Posnania postanowiła też włączyć się w lokalne inicjatywy związane z walką z rozprzestrzenianiem się koronawirusa – m.in. wspiera poszukiwanie przez Caritas Poznań wolontariuszy pomagających podopiecznym tej jednostki.

Za koncepcję i realizację akcji #zrobtowdomu odpowiada Dział Marketingu Posnanii we współpracy z Grupą Płodni.com (Agencja Marketingowa Płodni.com oraz Agencja Public Relations Wizerunkowo.com).

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...