Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic
Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic określa standardy i dobre praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic. Jego celem jest zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz przejrzystości w wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku.
Co to jest i co zawiera Kodeks Dobrych Praktyk Programmatic?
Kodeks określa osobne standardy i praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, którzy zobowiązują się do przestrzegania określonych kryteriów i zasad obowiązujących w obszarze, za który odpowiadają. Wszystko po to, aby zapewnić jakość, bezpieczeństwo oraz przejrzystość w wykorzystaniu programmatic w kampaniach wszystkim zaangażowanym w proces podmiotom działającym na polskim rynku.
Polska wersja Kodeksu powstała na licencji niemieckiej organizacji branżowej BVDW, stanowiącej część globalnej sieci IAB. Code of Conduct Programmatic Advertising od 2016 roku funkcjonuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Lokalna wersja dokumentu, opracowana przez przedstawicieli Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, w pełni pokrywa się ze swoim pierwowzorem.
Kto może zostać sygnatariuszem Kodeksu?
Sygnatariuszami Kodeksu mogą zostać wszyscy uczestnicy rynku, którzy chcą brać udział w podnoszeniu jakości i standardów modelu programatycznego w Polsce:
- reklamodawcy,
- agencje,
- platformy DSP oraz SSP,
- sieci reklamowe,
- wydawcy,
- platformy DMP,
- dostawcy danych,
- dostawcy narzędzi do weryfikacji.
Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i pozostałych niezrzeszonych uczestników rynku.
Dlaczego warto dołączyć?
- Współtworzysz bezpieczny, przejrzysty ekosystem programmatic w Polsce
- Udowadniasz, że jesteś pewnym partnerem w biznesie, który korzysta z najbardziej efektywnych i aktualnych rozwiązań
- Pomagasz usuwać z rynku podmioty stosujące złe praktyki
- Oszczędzasz budżety – poprzez uporządkowany system i promocję sprawdzonych rozwiązań
- Dołączasz do grona najważniejszych firm przestrzegających najwyższych standardów
- Otrzymujesz prawo do posługiwania się logotypem Kodeksu i trafiasz do grona sygnatariuszy na stronie IAB Polska
Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Wypełnij wniosek!
Więcej informacji: iab.org.pl