Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

Informacja Prasowa - 17.10.2019
94

Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic określa standardy i dobre praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic. Jego celem jest zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz przejrzystości w wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku. 

Co to jest i co zawiera Kodeks Dobrych Praktyk Programmatic?

Kodeks określa osobne standardy i praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, którzy zobowiązują się do przestrzegania określonych kryteriów i zasad obowiązujących w obszarze, za który odpowiadają. Wszystko po to, aby zapewnić jakość, bezpieczeństwo oraz przejrzystość w wykorzystaniu programmatic w kampaniach wszystkim zaangażowanym w proces podmiotom działającym na polskim rynku.

Polska wersja Kodeksu powstała na licencji niemieckiej organizacji branżowej BVDW, stanowiącej część globalnej sieci IAB. Code of Conduct Programmatic Advertising od 2016 roku funkcjonuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Lokalna wersja dokumentu, opracowana przez przedstawicieli Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, w pełni pokrywa się ze swoim pierwowzorem.

Kto może zostać sygnatariuszem Kodeksu?

Sygnatariuszami Kodeksu mogą zostać wszyscy uczestnicy rynku, którzy chcą brać udział w podnoszeniu jakości i standardów modelu programatycznego w Polsce:

  • reklamodawcy,
  • agencje,
  • platformy DSP oraz SSP,
  • sieci reklamowe,
  • wydawcy,
  • platformy DMP,
  • dostawcy danych,
  • dostawcy narzędzi do weryfikacji.

Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i pozostałych niezrzeszonych uczestników rynku.

Dlaczego warto dołączyć?

  • Współtworzysz bezpieczny, przejrzysty ekosystem programmatic w Polsce
  • Udowadniasz, że jesteś pewnym partnerem w biznesie, który korzysta z najbardziej efektywnych i aktualnych rozwiązań
  • Pomagasz usuwać z rynku podmioty stosujące złe praktyki
  • Oszczędzasz budżety – poprzez uporządkowany system i promocję sprawdzonych rozwiązań
  • Dołączasz do grona najważniejszych firm przestrzegających najwyższych standardów
  • Otrzymujesz prawo do posługiwania się logotypem Kodeksu i trafiasz do grona sygnatariuszy na stronie IAB Polska

Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Wypełnij wniosek!

Więcej informacji: iab.org.pl

 

Comments

comments

94
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...