Zostań media plannerem lub SEMitą – ruszył nowy program stażowy Media Choice!

Informacja Prasowa - 27.10.2021
206

Zostań media plannerem lub SEMitą – ruszył nowy program stażowy Media Choice!

Zostań media plannerem lub SEMitą – ruszył nowy program stażowy Media Choice!

Rozpoczęła się rekrutacja do nowego programu stażowego Media Choice. Firma przygotowała dedykowany plan, umożliwiający zdobycie pierwszego doświadczenia w jednej z dwóch ścieżek zawodowych. Płatny staż ma być przygotowaniem do pracy na stanowisku media plannera lub specjalisty ds. SEM&Paid Social.

Proces wyboru kandydatów rozpoczął się w ostatnim tygodniu października i potrwa do końca listopada br. Będzie się składał z kilku etapów, obejmujących wstępną analizę zgłoszeń, zadanie rekrutacyjne oraz finalną rozmowę, której głównym elementem będzie prezentacja rozwiązanego ćwiczenia.

Dlaczego warto?

Wybrani kandydaci będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie planowania oraz realizacji kampanii reklamowych. Będzie to również okazja do sprawdzenia od środka, jak wygląda współpraca z największymi markami w jednym z najlepiej ocenianych domów mediowych w Polsce (raporty Media&Marketing Polska z lat 2019-2021). Na wyróżniających się stażystów czeka propozycja stałego zatrudnienia w domu mediowym i dalszy rozwój już na pozycjach juniorskich.

Dodatkowe korzyści

Poza regularnym wynagrodzeniem, każdy stażysta będzie miał możliwość zdobycia cennych certyfikatów, potwierdzających kwalifikacje branżowe. Otrzyma też pakiet dedykowanych kursów – w zależności od wybranego profilu będą to m.in szkolenia przygotowujące do pracy w środowisku Google Ads, Facebook Ads czy Microsoft Excel. Stażyści mają także zagwarantowane stałe wsparcie najlepszych specjalistów Media Choice, którzy na co dzień zajmują się realizacją kampanii reklamowych. Będą to głównie praktyczne ćwiczenia, przygotowujące m.in. do analizy briefu, opracowania media planu, wyceny wszelkich działań mediowych, obsługi narzędzi niezbędnych do analityki internetowej czy samodzielnej optymalizacji kampanii.  Firma od lat specjalizuje się w działaniach reklamowych m.in. dla branży deweloperskiej, FMCG i beauty, a w gronie klientów może wymienić takie marki jak Pizza Hut, Burger King, Dom Development, Staropolanka czy BROS.

Do kogo skierowany jest staż?

Podstawą decyzji o przyjęciu są merytoryczne i formalne kryteria oceny – powodzenie zapewni nie tylko kierunkowa wiedza i dobrze rozwiązane zadanie, ale też autoprezentacja i zdolności interpersonalne. Program stażowy skierowany jest głównie do osób, które w sposób syntetyczny potrafią analizować i przedstawiać złożone dane przy użyciu Excela i Power Pointa. Liczy się również łatwość w budowaniu relacji biznesowych. – Szukamy przede wszystkim osób dyspozycyjnych i zaangażowanych, które rzeczywiście chcą rozwijać się w jednej z dwóch specjalizacji. Zależy nam na absolwentach kierunków ścisłych i ekonomicznych lub studentach ostatnich lat studiów, ukierunkowanych na pracę w takiej firmie jak dom mediowy. Na stanowisku media plannera lub specjalisty ds. SEM najlepiej odnajdą się osoby, które nie boją się Excela, mają mocne zdolności analityczne oraz odwagę i swobodę w kontakcie z klientem czy wydawcą – mówi Roksana Kasprzak-Dymarska, Head of Media Planning & Partner w Media Choice.

Więcej szczegółów zamieszczono na stronie www.mediachoice.pl w zakładce „praca”.

Comments

comments

206
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...