Znana marka hotelowa sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej

Informacja Prasowa - 04.12.2019
143

Znana marka hotelowa sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej

Posiadanie sponsora sportowego to marzenie niemal każdego zawodnika, drużyny czy klubu. Takie wsparcie jest dużym odciążeniem zarówno w kosztach, jak i organizacji samych treningów, potrzebnego sprzętu czy chociażby wyjazdów na zawody. Mniej zmartwień a więcej czasu na regenerację po treningu to niewątpliwie duży atut w rozwoju kariery sportowej zarówno wśród zawodników, jak i kadry trenerskiej.

Marka Campanile, należąca do Grupy Louvre Hotels, rozpoczęła właśnie współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź, który jest klubem partnerskimAKS SMS ŁÓDŹ.

Łódzki UKS 35 to dziecięcy klub piłkarski, w barwach którego grają obecnie 4 grupy treningowe chłopców w wieku od 5 do 14 lat. Z końcem listopada, szkółka została odznaczona Certyfikatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia – Polska w łódzkim hotelu Campanile, padła propozycja współpracy, którą obie strony chętnie podjęły. Marka Campanile zobligowała się do dostarczania zapasów wody na treningi dla klubowiczów – w zamian logotyp marki został zamieszczony na strojach klubowych wszystkich zawodników.

Wsparcie najmłodszych w realizacji ich marzeń o sportowej karierze to dla Campanile oraz całej Grupy Louvre Hotels ważny temat – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. Współpraca z klubem to kontynuacja działań w sferze akcji CSR Kids our Future, która wystartowała w tegoroczne wakacje a zakończyła się wczesną jesienią z pełnym sukcesem– dodaje Danuta Marcinkowska.

Sport oraz zachęcanie do aktywności fizycznej, to elementy, które odgrywają ważną rolę w strategii Louvre Hotels Group. Runmageddon, Poland Business Run czy Sport Zone to tylko wybrane ścieżki do szerzenia zainteresowania sportem, zarówno wśród swoich pracowników, jak również wśród gości hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classse oraz Metropolo by Golden Tulip.

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...