TVN wygrywa w grupie komercyjnej w pierwszym półroczu. Największe stacje odnotowały kilkuprocentowy spadek
Redakcja PR - 06.07.2017
string(127) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/night-television-tv-theme-machines-1200x500.jpg');"
string(101) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/night-television-tv-theme-machines-1200x500.jpg"
TVN wygrywa w grupie komercyjnej w pierwszym półroczu. Największe stacje odnotowały kilkuprocentowy spadek
W pierwszej połowie bieżącego roku największy procent odbiorców w kategorii ogólnej przyciągnął do siebie Polsat. TVN zyskał za to największą przewagę w grupie komercyjnej.
Według danych Nielsen Audience Measurement, Polsat zanotował spadek względem roku ubiegłego – z 11,37% na 11,14% w I półroczu 2017 roku. Spadek zanotowało również TVP 1 osiągając 10,14 procent i oddając tym samym koszulkę lidera. TVP 1 w zeszłym roku prowadziło z wynikiem 11,61 procent.
Gdy zsumujemy wyniki czterech największych stacji telewizyjnych ( Polsat, TVP1, TVP2, oraz TVN) ich wynik wyniesie 38,74 procent – jczyli gorzej niż w zeszłym roku, kiedy to suma ich udziałów oscylowała na poziomie 41,05%.
W grupie wiekowej widzów 16-49, tzw. grupą komercyjną, pierwsze miejsce zajął TVN z wynikiem 12,83 procent, w tym przypadku nastąpił wzrost o 0,03 %.
Na podstawie Press
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...