TVN wygrywa w grupie komercyjnej w pierwszym półroczu. Największe stacje odnotowały kilkuprocentowy spadek

Redakcja PR - 06.07.2017
118

TVN wygrywa w grupie komercyjnej w pierwszym półroczu. Największe stacje odnotowały kilkuprocentowy spadek

W pierwszej połowie bieżącego roku największy procent odbiorców w kategorii ogólnej przyciągnął do siebie Polsat. TVN zyskał za to największą przewagę w grupie komercyjnej.

Według danych Nielsen Audience Measurement, Polsat zanotował spadek względem roku ubiegłego – z 11,37% na 11,14% w I półroczu 2017 roku. Spadek zanotowało również TVP 1  osiągając 10,14 procent i oddając tym samym koszulkę lidera. TVP 1 w zeszłym roku prowadziło z wynikiem 11,61 procent.

Gdy zsumujemy wyniki czterech największych stacji telewizyjnych ( Polsat, TVP1, TVP2, oraz TVN) ich wynik wyniesie 38,74 procent – jczyli gorzej niż w zeszłym roku, kiedy to suma ich udziałów oscylowała na poziomie 41,05%.

W grupie wiekowej widzów 16-49, tzw. grupą komercyjną, pierwsze miejsce zajął TVN z wynikiem 12,83 procent, w tym przypadku nastąpił wzrost o 0,03 %.

Na podstawie Press

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...