Zmieszaj swojego klienta z błotem

Jerzy Ciszewski - 13.09.2023
11

Jaki klient, taka współpraca

Jak zbudować trwałą więź z klientem? Agencja Tigers, która w biznesie stawia przede wszystkim na partnerskie relacje, ale również na innowacyjność i nieoczywiste rozwiązania, podpowiada: “Zmieszaj go z błotem”.

Jaki klient, taka współpraca

Od 2021 roku jednym z klientów Tigers jest Runmageddon – organizator największych biegów z przeszkodami w Polsce. Agencja wspiera markę w obszarze performance oraz strategii komunikacji. Współpraca obu marek układa się bardzo dobrze. Co za tym stoi? Zaufanie i silna więź na linii klient – agencja, którą zbudowało nie tylko dwustronne zadowolenie ze wspólnych projektów, ale również… nietypowa forma integracji!

Tygrysy czy kociaki?

Marzec 2023 – Michał Iwan, dyrektor marketingu Runmageddon postanawia rzucić wyzwanie Tigers i wysyła do Karoliny Kawskiej, CEO agencji, maila o zaczepnym tytule: Tygrysy, czy kociaki? Karolina, której głównym talentem według Gallupa jest maksymalizm, bez wahania odpisuje: Wchodzimy w to! A potem namawia cały zespół do niestandardowej integracji z Runmageddonem – ale nie jak dotychczas, podczas wspólnego party dla Klientów agencji, a podczas biegu! Wyścigu, który poza siniakami, pozostawia w zespole pozytywne emocje i wzmacnia poczucie gry – a w zasadzie to biegu – do tej samej bramki.
Zdaniem zespołu Tigers, był to najbardziej angażujący, pełen wyzwań i… śmiechu sposób na integrację z klientem. Z 29. piętra wieżowca w centrum Warszawy, na ścieżkę pełną błota i drewnianych przeszkód? Czemu nie!
“Ta atmosfera, dreszczyk emocji i napotkani na trasie współpracownicy, cali w błocie – tu nie ma się co zastanawiać to trzeba przeżyć”  – komentuje Paweł Wasiak, Performance Specialist Tigers.
A jak taką wspólną integrację ocenia klient?
“Zaufanie i chęć do eksperymentowania. Pracownicy Tigers zaufali nam, że wspólny start w Runmageddonie przyniesie im radość oraz niesamowite emocje, które zostaną z nimi na lata. I tak też było – to wszystko działo się na moich oczach! Pokonywanie strachu, lęku i własnych barier. Po takim wspólnym przeżyciu nasza relacja B2B oraz zaufanie Runmageddonu do Tigers jest na kosmicznym poziomie!” – przyznaje Piotr Łysik, Sales Director Runmageddon.
Wtóruje mu Michał Iwan, Marketing Director, który wyjaśnia, dlaczego Runmageddon wyszedł z taką inicjatywą do Tigers.
“Dzięki tej współpracy chcieliśmy uświadomić działy HR i PR firm o istnieniu produktu ‘integracji firmowych na Runmageddonie’. Z jednej strony to możliwość integracji dla pracowników, a z drugiej – świetna okazja do promocji marki. Udział w nietypowej integracji firmowej proponującej sportowe wyzwanie, a nie kadry z filmu “Wyjazd integracyjny”, buduje pozytywny wizerunek pracodawcy, co może się przełożyć na większy team spirit oraz efektywność w pracy. Dodatkowo, uczestnictwo w Runmageddonie sprzyja zdrowemu stylowi życia i pokazuje, że firma dba o dobrostan swoich pracowników. Wreszcie, firma biorąca udział w Runmageddonie może przyczynić się do wsparcia Fundacji Cancer Fighters – razem prześcigniemy raka.”

A jak Ty budujesz relacje z klientami?

O tym, że udział w Runmageddonie jest idealnym narzędziem do integracji zespołu, przekonała się nie tylko agencja Tigers, ale też inne marki, które zabrały swoich pracowników na tego typu event: DHL, Aura Hebals, Base Group, EY czy UPC.
Wydarzenia takie jak Runmageddon nie tylko budują charakter zespołu, ale przede wszystkim przyczyniają się do rozwoju kompetencji miękkich pracowników.
Odporność na stres, determinacja, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach – tego właśnie uczy ekstremalny bieg z przeszkodami. Zintegrowany zespół to również lepsze wyniki biznesowe. Pracownicy, którzy dobrze się znają, darzą się zaufaniem i mają poczucie, że stanowią jedną drużynę, bardziej angażują się w wykonywaną przez siebie pracę, co automatycznie zwiększa jej jakość, a finalnie – przekłada się na dochodowość biznesu.
To jak, teraz zmieszasz swojego klienta z błotem?

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...