Zmiany w zespole adrino

Informacja Prasowa - 21.07.2021
33

Zmiany w zespole adrino

Zmiany w zespole adrino

adrino – firma marketingu internetowego, specjalizująca się w native, rich media i performance – poinformowała o istotnych zmianach w zespole. Do agencji dołączyli Paulina Wolanin oraz Paweł Wilk. Z kolei Daniel Franc oraz Joanna Korczak, od dłuższego czasu związani z adrino, awansowali odpowiednio na stanowiska Chief Sales Officer i Chief Operating Officer.

Paulina Wolanin przez całą karierę jest związana ze sprzedażą. Od 2015 r. odpowiadała za sprzedaż reklamy online w Biurze Reklamy Polsat Media. W połowie maja dołączyła do działu sprzedaży adrino i odpowiada za obsługę domów mediowych i klientów agencyjnych, m.in. Zenith, Havas, OMD, GroupM, Sigma.

Paweł Wilk pracuje w branży digital od 2011 r. Doświadczenie i wiedzę z zakresu reklamy online i marketingu sportowego zdobywał w Wirtualnej Polsce, Sport.pl (Agora) i CANAL+ Sport. Paweł zasilił szeregi adrino w połowie kwietnia b.r. i objął stanowisko Agency Sales Team Leader.

Daniel Franc z branżą mediową związany jest od 2008 roku. Wcześniej pracował między innymi dla Agory oraz Stroera. Do zespołu adrino dołączył w 2018 jako Head of Direct Sales, a w lipcu b.r. awansował na stanowisko Chief Sales Officer i zarządza pracą zespołów sprzedaży direct i agency.

Joanna Korczak karierę w branży online zaczęła w 2008 roku. W 2015 roku rozpoczęła pracę w firmie e-mail marketingu LeadR, funkcjonującej razem z adrino w ramach jednej grupy inwestycyjnej. W 2019 roku została szefową działu traffic&planning w LeadR, a w 2021 – Publisher and Trading Director. W lipcu b.r. awansowała na stanowisko Chief Operating Officer w adrino. Zadaniem Joanny Korczak jest opieka nad marżowością spółek Email Network, LeadR, adrino oraz zarządzanie działem wydawców.

„W adrino stawiamy przede wszystkim na ludzi, ponieważ to od nich zależy jakość świadczonych przez agencję usług, zadowolenie klientów i w efekcie sukces adrino jako firmy. Jesteśmy zaszczyceni, że do naszego zespołu dołączają kolejne bardzo doświadczone osoby, takie jak Paulina i Paweł. Tym samym, w roku wielkich wydarzeń sportowych, wzmocniliśmy kompetencje adrino w tej kategorii. Jestem również szczęśliwa, że tak wartościowi eksperci jak Asia i Daniel mogą rozwinąć skrzydła na kluczowych stanowiskach w spółce” – powiedziała Dorota Łoboda-Kąkowicz, CEO adrino.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...