Zmiany w portfolio Burda Media Polska

Informacja Prasowa - 27.01.2022
58

Zmiany w portfolio Burda Media Polska

Zmiany w portfolio Burda Media Polska

W ramach reorganizacji swojego portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów (wersje drukowane i online) związanych z marką „Focus” („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”) oraz magazynów „Elle Man” (wersja drukowana i online) i „Samo Zdrowie” (wersja drukowana). Ostatnie numery magazynów z rodziny „Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym br. Ostatni numer „Elle Man” planowany jest na marzec 2022 r.

Podejmując decyzję o reorganizacji portfolio, Burda reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację rynkową, która wynika głównie z szybko rosnących kosztów papieru, energii i usług, a także ze zmian w zachowaniach konsumenckich. Reorganizacja portfolio pozwoli także na usprawnienie działań operacyjnych firmy i efektywną realizację przyjętej strategii rozwojowej.

Burda Media Polska jest częścią BurdaInternational, która zarządza międzynarodową działalnością firmy technologiczno-mediowej Hubert Burda Media. Koncern prowadzi działalność w 16 krajach. Zatrudnia 2 400 pracowników i posiada 250 marek medialnych. W Polsce BurdaInternational jest obecna od 30 lat. Posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe.

 

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...