Zmiany w marketingu Getin Noble Bank

Informacja Prasowa - 23.08.2017
153

Zmiany w marketingu Getin Noble Bank

Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową – w Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital.

Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych. W skład nowego Obszaru wchodzą dwa departamenty: Departamentem Komunikacji Marketingowej kieruje Łukasz Penszko, za Departament Digital odpowiada Marta Dałkiewicz.

Natalia Załęcka, Dyrektor Zarządzająca Obszaru związana jest z sektorem finansowym od 12 lat. W 2011 r. została Dyrektorem Marketingu Getin Noble Banku. Była odpowiedzialna za przebudowę wizerunku marki w oparciu o innowacje technologiczne. W trakcie następnych kilku lat Getin Noble Bank wprowadził wiele rozwiązań, które były doceniane na krajowych i międzynarodowych konkursach zajmujących się innowacjami. W latach 2014 – 2015 tworzyła dział R&D, który na koniec 2015 przekształcił się w Departament Digital odpowiedzialny za rozwój bankowości internetowej i mobilnej.

Nowym Dyrektorem Departamentu Komunikacji Marketingowej wchodzącym w skład Obszaru został Łukasz Penszko. Będzie odpowiadał za strategię i komunikację marketingową marek Getin Bank i Noble Bank. Przez ostatnie 4 lata Łukasz Penszko odpowiadał za marketing w towarzystwie ubezpieczeń na życie Prudential. Wcześniej przez 5 lat zajmował menedżerskie stanowisko w Departamencie Marketingu i PR Alior Banku, gdzie brał udział we wprowadzeniu marki na rynek. W przeszłości był także menedżerem ds. promocji w Banku BPH.

Drugim Departamentem wchodzącym w skład Obszaru zarządzać będzie Marta Dałkiewicz, związana z grupą Getin Noble Bank od 8 lat. Początkowo zajmowała się wprowadzeniem konceptu i marki Tax Care (pierwszego ogólnopolskiego biura obsługi księgowej w Polsce), a następnie współtworzyła innowacyjne rozwiązania w ramach Getin Noble Banku. Departament Digital odpowiada za rozwój nowych funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej oraz za zwiększanie satysfakcji Klientów z ich używania.

Stworzyliśmy bardzo silny zespół, jestem przekonana, że dzięki temu wykorzystamy ogromny potencjał jaki cały czas drzemie w komunikacji usług bankowych. Zależy nam, by rozpoznawalność marek należących do Getin Noble Banku była jeszcze lepsza. Jestem przekonana, że uda nam się zrealizować ten cel. W Digitalu planujemy kontynuować rozwój w oparciu o innowacyjne technologie, które dają wyjątkowe możliwości w upraszczaniu usług bankowych. – zapowiada Natalia Załęcka.

Zobacz też publicrelations.pl

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...