Zielona Zmiana PGE w kampanii agencji Publicis Worldwide Polska

Informacja Prasowa - 01.10.2021
84

Zielona Zmiana PGE w kampanii agencji Publicis Worldwide Polska

Zielona Zmiana PGE w kampanii agencji  Publicis Worldwide Polska

„PGE Prowadzimy w Zielonej Zmianie” – to przekaz rozpoczynającej się dzisiaj kampanii przygotowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Na potrzeby działań agencja przygotowała strategię komunikacji, nową identyfikację wizualną i nowy format kreatywny budujący wizerunek PGE jako grupy energetycznej, która jest liderem zmian w dążeniu do osiągania neutralności klimatycznej i przyjazności dla środowiska. Oprócz celu wizerunkowego, kampania będzie też promować produkty oferowane przez PGE Obrót. Reklamy pojawią się w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. To pierwsza po wygranym przetargu kampania, którą Publicis Worldwide Polska przygotowała wg. nowej formuły zarówno strategicznej jak i kreatywnej.

„Jesteśmy świadkami historycznych zmian w dziedzinie pozyskiwania i przekazywania energii elektrycznej. Troska o środowisko przejawiająca się chęcią osiągania neutralności klimatycznej staje się nowym trendem, ale też wyzwaniem, które musi być podjęte przez największych graczy. Polska Grupa Energetyczna należy do liderów w dziedzinie transformacji energetycznej. Nie tylko tworzy nowe rozwiązania, ale też pomaga społeczeństwu w zrozumieniu tego trudnego tematu. Podejmowane przez PGE działania wymagają nagłośnienia, dlatego z dużą satysfakcją podjęliśmy się zadania zbudowania nowej strategii komunikacji. W rozpoczynającej się kampanii naszym celem jest pokazanie, że PGE to najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności grupa energetyczna w Polsce i jednocześnie lider, który jest pomocny i przyjazny nie tylko środowisku, ale także klientom.” – powiedział Łukasz Worobiej, Senior Strategic Planner w Publicis Worldwide Polska.

„Po miesiącach przygotowań, które minęły od wygrania przetargu rozpisanego przez PGE, możemy wreszcie zaprezentować światu nową strategię komunikacji, nową identyfikację wizualną i nowy format kreatywny. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska i wsparcia dla polskich parków narodowych: Roztoczańskiego i Biebrzańskiego  oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków dzikich zwierząt m.in.: bocianów i sokołów. Niezmiernie cieszy, że możemy uczestniczyć w projekcie Zielonej Zmiany demokratyzując tematykę transformacji energetycznej i przybliżając podejmowane przez PGE inwestycje w zakresie OZE (odnawialnych źródeł energii).” – powiedziała Dagmara Gadomska, Managing Partner w Publicis Worldwide Polska.

Począwszy od 1 października w logo Polskiej Grupy Energetycznej wpisany będzie, wypracowany w procesie strategicznym claim marki „Prowadzimy w Zielonej Zmianie”. Zobaczymy go m.in. w przygotowanych kreacjach. Te powstały w oparciu o zaprojektowany przez agencję format kreatywny, w którym zwierzęta prowadzą ze sobą zabawne, wieloznaczne dialogi, nawiązujące do inwestycji PGE w lądowe farmy wiatrowe, inwestycje off-shore Baltica oraz elektrownie fotowoltaiczne, a także proekologicznych rozwiązań dla Klientów typu elektroniczne biuro obsługi eBOK, eFaktura i eSklep.

W przypadku telewizji do emisji trafi łącznie 6 spotów. Cztery z nich będą promować PGE S.A., zaś dwa skupią się na rozwiązaniach oferowanych przez PGE Obrót. Reklamy będą emitowane w kanałach: TVP, TVP VOD, Polsat, Polsat VOD oraz w serwisie YouTube. Plakaty zobaczymy m.in. na tramwajach i autobusach.

Działania PR prowadzone są przez agencję Publicis Consultants. Produkcję spotów powierzono studiu ORKA. Za postprodukcję odpowiada studio Orka. Reżyserem spotów jest Maciej Kozłowski. W spotach wykorzystaliśmy ujęcia polskich przyrodników i ujęcia farmy wiatrowej Skoczykłody i farmy fotowoltaicznej Góra Żar należących do PGE.

 

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...