„Żeby nie kusiło!” – kampania Porche Polska zrealizowana przez DDB Warszawa

Informacja Prasowa - 07.04.2020
259

„Żeby nie kusiło!” – kampania Porche Polska zrealizowana przez DDB Warszawa

„Żeby nie kusiło!” – kampania Porche Polska zrealizowana przez DDB Warszawa

W najnowszej kampanii zrealizowanej dla Porsche Polska DDB Warszawa zachęca właścicieli sportowych aut do pozostania w domach. Pomimo pięknej pogody, pustych dróg i faktu posiadania samochodów marzeń warunki nie sprzyjają przejażdżkom ani wychodzeniu z domu. Przygotowano więc kampanię, która nie tylko wspiera pożądane społecznie zachowania (co czyni obecnie wielu reklamodawców), ale także, wpisując się w unikatowy charakter marki Porsche, podkreśla wyjątkowość oraz atrakcyjność jej samochodów.

Agencja z dnia na dzień stworzyła film i serię grafik nakłaniających do pozostawienia swojego Porsche w domu. Wszystkie powstały na podstawie istniejących materiałów. Dodatkowo kampania zachęcała właścicieli Porsche do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami swoich aut zaparkowanych w garażach. W ten sposób można upewnić się, że stosują się oni do zaleceń mających na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich.

Do akcji włączyli się właściciele Porsche z całej Polski, wśród nich Piotr Kędzierski, Patryk Mikiciuk i Kuba Wojewódzki, wzbudzając zainteresowanie prasy oraz fanów. Do naszej kampanii przyłączają się kolejni właściciele, a inne rynki, na których obecny jest brand Porsche, zdecydowały się ją zaadaptować.
link do filmu
https://youtu.be/nz-cV-FUmFo

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...