Zastrzyk w kreacji Leo Burnett

Informacja Prasowa - 15.01.2018
33

Zastrzyk w kreacji Leo Burnett

W styczniu do działu kreacji Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa, które jako team kreatywny rozpoczęły pracę dla nowego klienta agencji – Orange Polska.

działanie

Świątek-Król i Stypa przeszły do Leo Burnett z agencji Saatchi & Saatchi IS – w której pracowały jako kreatywny team. Transfer ten jest podyktowany strategią Power of One, według której Grupa Publicis tworzy multidyscyplinarne zespoły.

Monika Świątek-Król objęła w Leo Burnett stanowisko Senior Copywritera. Swoje 15-letnie doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w agencjach Plej, Grey, Euro RSCG oraz Saatchi & Saatchi IS obsługując m.in. takich klientów jak: P&G, MBank, Danone, Tyskie. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: Golden Drum, KTRy, Effie, Golden Hammer.

działanie

Agnieszka Stypa objęła stanowisko Senior Art. Directora w Leo Burnett. Poprzednio pracowała m.in. w agencjach Saatchi IS, Plej oraz Grey. 18 lat doświadczenia zdobywała pracując m.in. z takimi klientami jak: P&G, Heineken, Lotto, Ikea. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: KTRy, Kreatura, Effie, Golden Drum, Golden Hammer.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...