Zarząd Związku Firm Public Relations podał się do dymisji.

Informacja Prasowa - 09.04.2021
192

Zarząd Związku Firm Public Relations podał się do dymisji.

Cały zarząd Związku Firm Public Relations, reprezentowany przez siedem osób, 7 kwietnia podał się do dymisji. Jako pierwszy, tę informację podał portal www.proto.pl
Tym samym, Prezes ZFPR: – Adam Jarosz, CEO Be Communications; pozostali wiceprezesi: – Tomasz Alberski, Managing Partner w agencji Komunikacja Plus PR; – Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR; – Alicja Górka-Pruszczak, była Executive Director w Havas PR Warsaw; – Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner w Made in PR; – Grzegorz Szczepański, CEO Hill & Knowlton Strategies Poland; – Hanna Waśko, CEO Big Picture,  7 kwietnia podał się do dymisji. Jako pierwszy, tę informację podał portal www.proto.pl
Na stronie ZFPR do dnia 9tego kwietnia 2021, do godziny 13,49 nie został opublikowany żaden komunikat w tej sprawie.
8mego pozwoliliśmy sobie zadać cztery pytania dotyczące tej sprawy, skierowane na związkowego maila z prośbą o wyjaśnienie przyczyn, tej w istocie niespodziewanej dla rynku usług public relations, decyzji
Pełniący funkcję prezesa Adam Jarosz w odpowiedzi napisał:
„W nawiązaniu do Pana maila i pytań w nim zawartych, zgodnie też z informacją przekazaną zainteresowanym mediom, potwierdzam, że w dniu 7 kwietnia br Zarząd złożył rezygnację. Na tę decyzję złożył się splot okoliczności i wydarzenia ostatnich tygodni oraz dni, trudne przejścia covidowe zarządu. 22 kwietnia br. ZFPR odbędzie Walne Zgromadzenie Członków, w którego porządku obrad są wybory nowego zarządu, o ich wyniku poinformujemy.” 
Poprosiliśmy prezesa Adama Jarosza o rozwinięcie tego krótkiego oświadczenia. Czekamy na odpowiedź.

*****

O związku Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations działa od 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług public relations w Polsce.

Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Związek zrzesza kilkadziesiąt wiodących agencji specjalizujących się w usługach public relations.

Cele działalności Związku to:

  • ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków,
  • reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji,
  • dbałość o najwyższe standardy etyczne i zawodowe w oparciu o Kodeks Dobrych Praktyk i karty etyczne ICCO,
  • umacnianie pozycji zawodu specjalisty public relations i kształtowanie właściwego rozumienia roli tego zawodu,
  • budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami,
  • realizacja badań dotyczących istotnych w branży zjawisk, tworzenie programów szkoleniowych i edukacyjnych podnoszących kwalifikacje zawodowe oraz kształtujących rozwój profesjonalnych kompetencji.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...