string(129) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/04/Zrzut-ekranu-2021-04-9-o-13.47.18-1-1200x500.jpeg');"
string(103) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/04/Zrzut-ekranu-2021-04-9-o-13.47.18-1-1200x500.jpeg"
Zarząd Związku Firm Public Relations podał się do dymisji.
Cały zarząd Związku Firm Public Relations, reprezentowany przez siedem osób, 7 kwietnia podał się do dymisji. Jako pierwszy, tę informację podał portal www.proto.pl
Tym samym, Prezes ZFPR: – Adam Jarosz, CEO Be Communications; pozostali wiceprezesi: – Tomasz Alberski, Managing Partner w agencji Komunikacja Plus PR; – Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR; – Alicja Górka-Pruszczak, była Executive Director w Havas PR Warsaw; – Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner w Made in PR; – Grzegorz Szczepański, CEO Hill & Knowlton Strategies Poland; – Hanna Waśko, CEO Big Picture, 7 kwietnia podał się do dymisji. Jako pierwszy, tę informację podał portal www.proto.pl
Na stronie ZFPR do dnia 9tego kwietnia 2021, do godziny 13,49 nie został opublikowany żaden komunikat w tej sprawie.
8mego pozwoliliśmy sobie zadać cztery pytania dotyczące tej sprawy, skierowane na związkowego maila z prośbą o wyjaśnienie przyczyn, tej w istocie niespodziewanej dla rynku usług public relations, decyzji
Pełniący funkcję prezesa Adam Jarosz w odpowiedzi napisał:
„W nawiązaniu do Pana maila i pytań w nim zawartych, zgodnie też z informacją przekazaną zainteresowanym mediom, potwierdzam, że w dniu 7 kwietnia br Zarząd złożył rezygnację. Na tę decyzję złożył się splot okoliczności i wydarzenia ostatnich tygodni oraz dni, trudne przejścia covidowe zarządu. 22 kwietnia br. ZFPR odbędzie Walne Zgromadzenie Członków, w którego porządku obrad są wybory nowego zarządu, o ich wyniku poinformujemy.”
Poprosiliśmy prezesa Adama Jarosza o rozwinięcie tego krótkiego oświadczenia. Czekamy na odpowiedź.
*****
O związku Firm Public Relations
Związek Firm Public Relations działa od 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług public relations w Polsce.
Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Związek zrzesza kilkadziesiąt wiodących agencji specjalizujących się w usługach public relations.
Cele działalności Związku to:
- ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków,
- reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji,
- dbałość o najwyższe standardy etyczne i zawodowe w oparciu o Kodeks Dobrych Praktyk i karty etyczne ICCO,
- umacnianie pozycji zawodu specjalisty public relations i kształtowanie właściwego rozumienia roli tego zawodu,
- budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami,
- realizacja badań dotyczących istotnych w branży zjawisk, tworzenie programów szkoleniowych i edukacyjnych podnoszących kwalifikacje zawodowe oraz kształtujących rozwój profesjonalnych kompetencji.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...