string(110) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/nowe-logo-zabki-rebranding.png');"
string(84) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/nowe-logo-zabki-rebranding.png"
Żabka chce wprowadzić nowy format - "sklepy jutra"
Żabka chce zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedaży. Do współpracy zaprosiła firmę Microsoft, ponieważ projekt będzie wykorzystywać szereg rozwiązań dotyczących logistyki, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta.
Sieć chce również wdrożyć sztuczną inteligencję, która sprawi, że klient znajdzie w sklepie produkt, którego dokładnie potrzebuje i kupi go w sposób dla siebie najwygodniejszy, w dowolnym kanale. W planach pojawi się również aplikacja, która mam być nowoczesnym narzędziem komunikacji skierowanym do klientów.
Firma ma zamiar wdrożyć rozwiązania w ciągu najbliższego roku.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...