Żabka wprowadza sztuczną inteligencję

Redakcja PR - 17.09.2018
96

Żabka chce wprowadzić nowy format - "sklepy jutra"

Żabka chce zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedaży. Do współpracy zaprosiła firmę Microsoft, ponieważ projekt będzie wykorzystywać szereg rozwiązań dotyczących logistyki, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta.

Sieć chce również wdrożyć sztuczną inteligencję, która sprawi, że klient znajdzie w sklepie produkt, którego dokładnie potrzebuje i kupi go w sposób dla siebie najwygodniejszy, w dowolnym kanale. W planach pojawi się również aplikacja, która mam być nowoczesnym narzędziem komunikacji skierowanym do klientów.

Firma ma zamiar wdrożyć rozwiązania w ciągu najbliższego roku.

 

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...