XIV Kongres Public Relations i Komunikacji, 24-25 października 2018, Warszawa

Informacja Prasowa - 08.08.2018
227

XIV Kongres Public Relations i Komunikacji, 24-25 października 2018, Warszawa

Zapraszamy na 14. Kongres PR i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 w Warszawie i jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.

Celem spotkania jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.

Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.

Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępującej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.

Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.

W trakcie Kongresu pojawią się m.in. prelekcje:

· International Public Relations Association IPRA,

· Orange Polska,

· Samsung,

· Publicis Communications,

· Emirates,

· Senti One.

Zaprezentujemy najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:

· Kierownikom, Managerom działów PR

· Rzecznikom Prasowym

· Specjalistom ds. PR

· Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej

· Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR

· Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę

· Przedstawicielom Agencji PR

Kongres to:

· poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,

· okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,

· dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,

· pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,

· poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT: e-mail: [email protected]

tel: 22 333 97 77

www: https://www.pb.pl/konferencje/14-kongres-public-relations-i-komunikacji-1173

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...