XIV Kongres Public Relations i Komunikacji, 24-25 października 2018, Warszawa
Informacja Prasowa - 08.08.2018XIV Kongres Public Relations i Komunikacji, 24-25 października 2018, Warszawa
Zapraszamy na 14. Kongres PR i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 w Warszawie i jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.
Celem spotkania jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.
Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.
Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępującej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.
Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.
W trakcie Kongresu pojawią się m.in. prelekcje:
· International Public Relations Association IPRA,
· Orange Polska,
· Samsung,
· Publicis Communications,
· Emirates,
· Senti One.
Zaprezentujemy najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.
Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:
· Kierownikom, Managerom działów PR
· Rzecznikom Prasowym
· Specjalistom ds. PR
· Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
· Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
· Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
· Przedstawicielom Agencji PR
Kongres to:
· poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,
· okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,
· dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,
· pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,
· poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT: e-mail: konferencje@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: https://www.pb.pl/konferencje/14-kongres-public-relations-i-komunikacji-1173