XBRAND Sponsoring z Adamem Nawałką dla LEROY MERLIN

Informacja Prasowa - 04.11.2016
228

Adam Nawałka ambasadorem i twarzą kampanii marki LEROY MERLIN

XBRAND Sponsoring reprezentujący pana Adama Nawałkę doprowadził do podpisania umowy dotyczącej wykorzystania wizerunku selekcjonera piłkarskiej Reprezentacji Polski w działaniach komunikacyjnych marki LEROY MERLIN.

W ramach zawartego porozumienia pan Adam Nawałka został ambasadorem i twarzą kampanii marki LEROY MERLIN w kontynuowanej od 2010 roku platformie komunikacyjnej „Bohater Domu”. Pierwszy etap komunikacji reklamowej z udziałem selekcjonera Reprezentacji Polski rozpoczął się w październiku teaserami „Komu kibicuje Adama Nawałka” w TV, Internecie i na outdorze. W listopadzie w ramach właściwej kampanii przewidziane są m.in. spoty reklamowe w TV, działania w Internecie, materiały outdoor oraz materiały BTL pod wspólnym hasłem „Kibicujemy naszym Bohaterom Domu”.

Marka LEROY MERLIN w sierpniu tego roku podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której została Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Naturalną konsekwencją tego ruchu są plany i działania komunikacyjne związane z Reprezentacją. Tuż po podpisaniu umowy z PZPN, wspólnie usiedliśmy do stołu i wypracowaliśmy odpowiedni, dostosowany do potrzeb LEROY MERLIN, ale także dopasowany do wizerunku i charakteru selekcjonera ton Jego obecności w komunikacji marki Szymon Dobrzyński, manager Adama Nawałki i szef XBRAND Sponsoring.

Cieszymy się z zawartego porozumienia oraz jakości współpracy i jej efektów. Mamy nadzieję, że spodobają się naszym konsumentom. LEROY MERLIN obecny jest w Polsce od ponad 20 lat, a platforma komunikacyjna „Bohater Domu” zyskała miejsce w głowach i sercach naszych klientów. W ubiegłym roku otrzymaliśmy za nią m.in. jedno z najważniejszych wyróżnień branży, Złote Effie Award, w kategorii długofalowej kampanii marketingowej. W kontekście naszego zaangażowania w sponsoring Reprezentacji Polski, pan Adam Nawałka jako jej charyzmatyczny lider, idealnie wpisuje się w rolę „bohatera” – Joanna Próchnicka, Senior Manager ds. Komunikacji LEROY MERLIN.

leroy-merlin

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...