Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski

Informacja Prasowa - 28.12.2016
123

Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce. Teraz także w telewizji

Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach.

Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia. Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli.  Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska.  W  Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków.

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=wlGMHlVLrTc&feature=youtu.be

kampanii wizerunkowej

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:

Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

telewizja: TVN, TVP1, TVP2 oraz ponad 30 stacji tematycznych

radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA

prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Zwierciadło, Men’s Health)

kina: Helios, Cinema City

internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook

Zakup i planowanie mediów:

Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...