Wystartowała kampania promująca nowe gumy Halls

Informacja Prasowa - 13.03.2018
157

Wystartowała kampania promująca nowe gumy Halls

Mondelēz International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Kampania realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych i internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia – rześkiego, miętowego, soczyście owocowego, momentami lodowatego, a do tego niezwykle długotrwałego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych i równie orzeźwiających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Długotrwałe poczucie świeżości i smaku dają innowacyjne rozwiązania zastosowane w gumach Halls, m.in. granulki zamknięte w środku drażetki czy mentolowa otoczka. Gumy, podobnie jak cukierki Halls, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbimierzu.

Doskonale wiemy, jak bardzo Polacy uwielbiają poczucie świeżości! Dzięki niemu jesteśmy odważni, kreatywni i chętni do działania. Od teraz, orzeźwiający smak można zatrzymać na znacznie dłużej, a jest to możliwe dzięki nowym gumom Halls dostępnym w czterech niezwykle orzeźwiających smakach. Nie warto zastanawiać się czy spróbować jednego z wariantów miętowych, czy jednak wybrać któryś z owocowych – każda twórcza chwila odświeżenia jest niezwykle cenna! – powiedział Daniel Czajkowski, Brand Manager Central Europe marki Halls, Mondelez Polska.

Kampania reklamowa realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych w internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...