Wyjątkowy Prezent w mundialowym klimacie

Informacja Prasowa - 21.06.2018
116

Wyjątkowy Prezent w mundialowym klimacie

Futbolowe mistrzostwa w Rosji to wydarzenie nie tylko dla miłośników sportu, ale i marketerów. Do kibicowania i sportowych emocji, z lepszym lub gorszym skutkiem nawiązuje wiele marek. Jak zauważają eksperci, w mundialowej komunikacji niejednokrotnie brakuje prawdziwych emocji czy spójnej wizji, a łączenie niektórych produktów ze sportowymi skojarzeniami bywa często całkowicie nietrafione. Są jednak przykłady kampanii, które w sportowy klimat potrafią wpisywać się bez wywoływania dysonansu.

Jedna z nich to Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć – trwający przez całe wakacje konkurs, w którym, podobnie jak kraje biorące udział w mundialu, można typować określone rodzaje aktywności. Organizatorem akcji jest firma Wyjątkowy Prezent, która od ponad 10 lat przekonuje do obdarowywania prezentami w formie emocjonujących przeżyć. Wiele z nich to propozycje sportowe, inne – zapewniające dużą dawkę adrenaliny, jeszcze inne z gatunku romantycznych lub kulinarnych. Wszystkie one mocno oddziałują na zmysły i wzbudzają gorące emocje, nie słabsze od tych sportowych.

– W przypadku Wyjątkowego Prezentu adrenalina obecna jest od początku istnienia firmy. Mając w portfolio takie przeżycia jak jazda wyścigowym samochodem, skoki ze spadochronem czy Flyboard, nawiązanie do mistrzostw świata i odwoływanie się do sportowych emocji było dla nas czymś całkowicie naturalnym. Nie jest to tworzona ad-hoc komunikacja, lecz element przyjętej dawno temu strategii – mówi Małgorzata Dróżdż – specjalista ds. marketingu w firmie Wyjątkowy Prezent.

Mistrzostwa Wyjątkowych Przeżyć zostały podzielone na 9 etapów. W każdym z nich, przez 10 dni rywalizować będą ze sobą atrakcje z rozmaitych kategorii. Pierwsza z nich to przeżycia w powietrzu, kolejne – przeżycia za kierownicą, wodne, aktywne i sportowe, rozrywkowe, romantyczne, relaksujące i kulinarne. W ostatnim, finałowym etapie wyłonieni zostaną zwycięzcy. Nagrodą główną konkursu jest realizacja zwycięskiej atrakcji dla głosującego i czwórki przyjaciół. Dodatkowo na każdym z etapów mistrzostw można wygrać karty podarunkowe o wartości 200 zł.

Kampania Wyjątkowego prezentu komunikowana jest poprzez profil marki na Facebooku, specjalnie stworzoną landing page: https://www.wyjatkowyprezent.pl/mistrzostwaprzezyc oraz w niemal 50 sklepach w galeriach handlowych na terenie całej Polski.

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...