Wyjątkowa kolekcja MTV dostępna tylko na stacjach Circle K

Informacja Prasowa - 16.12.2019
248

Wyjątkowa kolekcja MTV dostępna tylko na stacjach Circle K

Od 13 grudnia na klientów stacji Circle K w Polsce czeka unikalna oferta produktów audio sygnowanych marką MTV. To oferta skierowana do wszystkich fanów jednej z najbardziej popularnych stacji muzycznych na świecie oraz do przedstawicieli „pokolenia MTV”. Zbierając znaczki za zakupy lub tankowanie, kolekcję będzie można nabyć nawet z kilkudziesięcioprocentową zniżką.

Stacja muzyczna MTV od momentu powstania w 1981 roku stała się wizytówką popkultury i po dziś dzień kształtuje trendy oraz  łączy fanów muzyki na całym świecie. Przy teledyskach stacji dorastały całe pokolenia, a obecni 40. i 50. latkowie przez socjologów określani są nawet jako „generacja MTV”.

Najnowsza kolekcja produktów audio sygnowanych marką MTV już od 13 grudnia br. dostępna jest na wszystkich stacjach Circle K w Polsce, w tym na stacjach Circle K Express. Sieć stale poszerza swój asortyment, dzięki czemu staje się miejscem, gdzie można zakupić również oryginalny prezent świąteczny dla najbliższych. Kolekcja MTV łączy nowoczesny design, wysoką jakość i estetyczne wykończenie, jednocześnie dostarczając niezapomnianych doznań dźwiękowych. W jej skład wchodzą m.in. bezprzewodowe słuchawki nauszne lub douszne, głośnik, torba, plecak, a nawet mikrofon karaoke, który z pewnością przyda się podczas karnawałowych imprez.

Sieć Circle K przygotowała specjalną akcję rabatową, dzięki której produkty MTV będzie można nabyć z dużym rabatem. Za tankowania oraz zakupy na stacji klienci mogą zbierać znaczki, które następnie można wymienić na rabat sięgający nawet 68%. Wszystkie produkty można nabyć także w cenach regularnych, rozpoczynających się już od 34,99 zł.

Wspólna akcja Circle K i MTV wspierana jest kampanią medialną w telewizji (MTV, Comedy Central, Paramount) oraz działaniami digital z udziałem influencerów.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...