Wspólne działania Microsoft i ROIVENUE™ na rzecz łączenia działów marketingu i IT

Informacja Prasowa - 19.03.2019
299

Wspólne działania Microsoft i ROIVENUE™ na rzecz łączenia działów marketingu i IT

Wspólne działania Microsoft i ROIVENUE™ na rzecz łączenia działów marketingu i IT „INTEGRACJA DANYCH I ATRYBUCJA – NOWA PERSPEKTYWA DLA MARKETERÓW”- pod tą nazwą obie firmy wspólnie zorganizowały 14 marca 2019 roku konferencję w hotelu Novotel Warsaw Centrum.

Microsoft i ROIVENUE™ łączą siły, by pokazać praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych. Podczas bezpłatnej konferencji, skierowanej do specjalistów marketingu online, przewodnim celem było edukowanie zarówno w zakresie zalet atrybucji oraz precyzyjnego bilansowania wydatków w ramach działań
digital, jak i w budowaniu lepszej współpracy pomiędzy działami marketingu i IT. „Naszym celem jest umożliwienie działom IT i marketingu posługiwania się tym samym językiem. Celem tej konferencji jest przybliżenie tych dwóch światów, aby marketingowcy mogli zrozumieć złożoność infrastruktury danych i sposób wykorzystania danych
marketingowych w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji, bez obciążania zasobów działu IT ”. – mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE™.

Prezentowane case studies obejmowały przypadki z sektorów bankowości, ubezpieczeń, e- handlu i B2B, z naciskiem na to, jak uczenie maszynowe może znacząco wpłynąć na zmaksymalizowanie ROI z inwestycji w marketing we wspomnianych branżach. Narzędzie marketingowe ROIVENUE™ pozwala firmom wyodrębniać cenne dane marketingowe ze
wszystkich swoich kanałów i uruchamiać algorytmy atrybucji oparte na platformie Microsoft
Azure. Wśród prelegentów wystąpili Emil Jimenez – CMO, Pavel Sima – CEO oraz Mark Symons –
VP sprzedaży (Wielka Brytania). Przewidziane są kolejne edycje spotkania. Więcej informacji można odnaleźć na: https://microsoft.roivenue.com/

O ROIVENUE™

ROIVENUE™ to firma oferująca narzędzia wspierające właściwe decyzje w marketingu internetowym. Daje możliwość połączenia i analizy działań we wszystkich popularnych kanałach marketingowych (Facebook, Google Ads, Sklik, Heureka, itp.), Google Analytics oraz wewnętrznych systemów klientów. Łączy i analizuje wszystkie inwestycje ponoszone na kampanie, śledzenie zachowań klientów i zyski pochodzące z zamówień, co pozwala na ocenę efektywności i optymalne zarządzanie działaniami marketingowymi według ROI. Dzięki ROIVENUE™ marketerzy mogą lepiej zrozumieć, które ich działania mają największy wpływ na ogólne wyniki i efektywnie kontrolować budżet wydawany w poszczególnych kanałach. W gronie klientów ROIVENUE™ znajdują się m.in.: Orange Telecom, Slevomat, Sazka i AXA. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie https://www.roivenue.com/.

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...