Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

Informacja Prasowa - 05.03.2019
245

Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

 Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem zostaną zebrane wszystkie działania internetowe kina.

 Od teraz Wojciech Szymczyk odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).

– Multikino jest obecnie najbardziej zaawansowaną digitalowo siecią kinową w Polsce. Kilka ostatnich lat to prawdziwa rewolucja e-commerce’owa. Już 2/3 naszych klientów dokonuje rezerwacji lub zakupu biletów na naszej stronie przed wizytą w kinie – mówi Mariusz Spisz, Commercial Director Multikina. – Kluczowym zadaniem Wojtka po skupieniu tych kompetencji będzie dalsze utrzymanie pozycji jednej z najbardziej innowacyjnych internetowo sieci kinowych – nie tylko w Polsce, ale i Europie.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia  w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku. Na początku do jego zadań należało zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in.: CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego.

– W tym roku planujemy co najmniej dwukrotnie wstrząsnąć digitalem kinowym – zapewnia nowy dyrektor działu Digital i CVM w Multikina S.A. – Nie mogę na tym etapie jeszcze mówić o szczegółach, ale nadal widzimy obszary, w których można dokonać minirewolucji.

 Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem  e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiał podczas studiów na warszawskim SGH, pracując w Philip Morris (w latach 2003-2005), gdzie brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w Internecie.

​***

Informacje o spółce Multikino:

Multikino to pierwszy operator, który w 1998 roku uruchomił w Polsce kino wieloekranowe (multipleks). Od tego czasu wyznacza najwyższe standardy w budowie i prowadzeniu kin. Od 2013 roku należy do Grupy VUE Entertainment – lidera na europejskim rynku kinowym, znanego  ze stosowania zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Obecnie Multikino jest operatorem 32 kin w 27 miastach Polski z łączną liczbą 257 ekranów. W sierpniu 2007 r. otworzyło wyjątkowe kino w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Obiekt składa się z 9 nowoczesnych sal, w tym Sali Premierowej na 777 osób z największym w Europie ekranem przystosowanym do projekcji cyfrowej (prawie 300 m2). Grupa jest również operatorem kin w Rydze oraz Wilnie. Od 2017 r. Multikino jako jedyna sieć kinowa w Polsce poszerzyła ofertę również o pokazy w technologii VR  (Virtual Reality). Multikino VR by Samsung działa w 5 obiektach: Multikino Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Targówek, Szczecin, Łódź oraz Poznań Malta.

 

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...