„Właściwy adres ma znaczenie” – Wyborcza.pl z nową kampanią wizerunkową 

Informacja Prasowa - 02.06.2021
36

"Właściwy adres ma znaczenie" - Wyborcza.pl z nową kampanią wizerunkową 

„Właściwy adres ma znaczenie” – Wyborcza.pl z nową kampanią wizerunkową

1 czerwca 2021 r.  rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu Wyborcza.pl. Tym razem, zgodnie z hasłem „Właściwy adres ma znaczenie”, jest ona skupiona wokół adresu internetowego Wyborcza.pl, pod którym można znaleźć zawsze sprawdzone informacje, poruszające reportaże, dziennikarskie śledztwa i praktyczne rady. Reklamy Wyborcza.pl można zobaczyć w internecie, telewizji, kinach, prasie oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach OOH i DOOH w całej Polsce. 

Od lutego 2021 r. przez 4 miesiące trwała kampania serwisu Wyborcza.pl z hasłem „Piszemy o tym, co ma znaczenie”. W czerwcu rusza jej nowa odsłona, która podkreśla wagę adresu Wyborcza.pl.

Kampania „Właściwy adres ma znaczenie” ma zachęcać czytelników do bezpośredniego wchodzenia na strony serwisu Wyborcza.pl i szukania w nim interesujących treści.

– Wiemy, że marka „Wyborczej” to nasz największy kapitał, nieprzypadkowo w ostatnich dwóch latach uznano ją za najsilniejszy polski brand. Ale to nie znaczy, że nie trzeba o niego dbać. Zwłaszcza w czasach, kiedy nagle wszystkie media – z czysto rozrywkowymi i tabloidowymi włącznie – nazywają siebie „opiniotwórczymi”, wiarygodnymi i eksperckimi. Być może skłania je do tego łatwość, z jaką można dziś prawdziwe treści dziennikarskie omawiać, obszernie cytować czy wręcz bezczelnie kopiować. W takim świecie nawet wyrobiony czytelnik trafia czasem na manowce, dlatego postanowiliśmy przypomnieć, że „właściwy adres ma znaczenie”. To dla „Wyborczej”, która z sukcesem buduje społeczność cyfrowych prenumeratorów, piekielnie ważne  – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Kampania „Właściwy adres ma znaczenie” obejmie praktycznie wszystkie media i potrwa do końca sierpnia br. Reklamy będą emitowane w telewizji i kinach sieci Helios. Pojawią się też w serwisach internetowych, w mediach społecznościowych – w ekosystemie Facebooka i Google’a oraz na platformie YouTube, a w prasie – na łamach „Gazety Wyborczej” i jej magazynów oraz w tygodnikach opinii.

Z kolei w przestrzeni miejskiej kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. billboardy, citylighty) oraz wewnętrznej – np. w galeriach handlowych i w komunikacji miejskiej.

Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Wyborczej”. Wsparcie w planowaniu emisji reklam w telewizji zapewnił dom mediowy Spark Foundry.

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...