Westermann nowym członkiem Zarządu Mediakraft Networks

Informacja Prasowa - 28.02.2018
133

Westermann nowym członkiem Zarządu Mediakraft Networks

Remco Westermann – Dyrektor Generalny grupy gamigo AG, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Mediakraft Networks GmBH – firmy specjalizującej się w influencer i content marketingu, tym samym dołączając do Zarządu pioniera telewizji internetowej.

Mediakraft położy nacisk na długoterminowe strategie B2B – od konsultacji z markami i agencjami reklamowym po mocniejsze skupienie działań na gamingu. Zdaniem Remko Westermanna “Mediakraft posiada długoletnie doświadczenie związane z produkcją wideo online i mediami społecznościowymi, co umożliwia markom i reklamodawcom współpracującym z firmą dotarcie do szerokiej grupy docelowej w skuteczny i wiarygodny sposób z wykorzystaniem wpływowych kanałów komunikacyjnych.”

Każdego dnia prawie 2/3 niemieckiej młodzieży korzysta z gier i wideo online, a z badania przeprowadzonego przez Web Video Marketing Council wynika, że 73 proc. konsumentów chętniej dokonuje zakupu po obejrzeniu filmu przedstawiającego produkt. Popularność tego typu rozrywki wzrasta również wśród starszego pokolenia. W związku z tym tradycyjne formy reklamy tracą na popularności i skuteczności, podczas gdy influencer marketing staje się korzystnie rokującą alternatywą w marketingu.

“Do tej pory Mediakraft sukcesywnie wdrożył ponad 1000 projektów w dziedzinach wideo online i mediów społecznościowych. Nasza sieć, na którą składają się nasze autorskie kanały i influencerzy, każdego miesiąca generuje ponad 500 milionów wyświetleń. Posiadane przez nas wieloletnie doświadczenie w branży w połączeniu z szerokim zasięgiem pozwala naszym klientom – niezależnie od tego czy są to marki czy agencje reklamowe – polegać na nas w kwestii skutecznej realizacji produkcji oraz kampanii reklamowych. Ponadto oferujemy też realizację długofalowych strategii marketingowych, co obejmuje tworzenie autorskich lub wspólnych kanałów dla marek” – mówi Remco Westermann.

Westermann zajmie miejsce Constantina Stammen, obejmującego wcześniej stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Oprócz nowej roli w Mediakraft, Westermann pozostanie CEO grupy gamigo. Grupa nabyła w lipcu 2017 roku 100% udziałów w firmie Mediakraft. „Dzięki dodatkowemu naciskowi Mediakraft w kwestii gier, łączymy mocne strony zarówno grupy gamigo i Mediakraft, wprowadzając nowe formaty wideo online i opracowując nowe kanały markowe” – ogłosił Remco Westermann.

“Planowana metamorfoza strategiczna odpowiada naszym wyjątkowym obszarom ekspertyzy” – dodaje Levent Gültan. “Mediakraft stawia na efektywny marketing, który aktywizuje grupy docelowe poprzez zabawne treści i angażuje ich do interakcji. Kampanie z wykorzystaniem Influencerów i markowe kanały są centralnym punktem projektów content marketingowych. Mediakraft oferuje modułową ofertę usług obejmującą opracowywanie strategii, projektowanie, consulting, selekcję wpływów, produkcję, optymalizację kampanii, badania rynku i pomiary wydajności.”

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...