WebTalk z kampanią wizerunkową dla Maxfliz

Informacja Prasowa - 10.12.2019
288

WebTalk z kampanią wizerunkową dla Maxfliz

Nawiązana w 4 kwartale br. współpraca obejmowała opracowanie i realizację strategii komunikacji online i SoMe, stworzenie konceptu kreatywnego oraz pozycjonowanie wśród kluczowej dla klienta grupy. W ramach działań WebTalk przygotował celowaną kampanię bannerową i materiały kreatywne – począwszy od KV, projektu outdooru, dedykowaną sesję zdjęciową, po video skierowane do profesjonalnego odbiorcy. Agencja została wybrana w wyniku przeglądu ofert.

Start kampanii był zsynchronizowany z otwarciem pierwszego salonu Maxfliz w Warszawie. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu na nowym lokalnym rynku oraz zwiększenie ruchu w salonie. Maxfliz już od blisko 30 lat, jako producent i dystrybutor, kompleksowo pomaga swoim klientom w Krakowie, Wrocławiu i Katowicach tworzyć wyjątkowe aranżacje wnętrz – od podłogi aż po sufit. Jakość, ciekawy i wyróżniający się design, duża waga przykładana do detalu i najnowsze światowe trendy – to wyróżniki asortymentu oferowanego przez Maxfliz.

Agencja postawiła w swojej strategii na podkreślenie luksusowego charakteru oferty Klienta i wyjątkowość doznań z obcowania z wyszukanym designem. Wyrazem tego stała się pełna rozmachu  sesja zdjęciowa wyprodukowana przez agencję. Imponująca scenografia, której elementy były sprowadzane m.in. z Włoch i Wielkiej Brytanii, cztery bohaterki oraz stylizacje autorstwa Marii Kompf – to wszystko złożyło się na zupełnie nową, artystyczną odsłonę Maxfliz.

Koncepcja kampanii dla Maxfliz opiera się przede wszystkim na wyeksponowaniu najwyższej jakości, co postanowiliśmy zrobić za pośrednictwem scenografii i wykonania sesji. Zależało nam, aby stworzyć kampanię o wyrazistym przekazie, przykuwającą uwagę i pokazującą balans pomiędzy stylem życia klienta marki, a jego wymarzoną aranżacją wnętrz –mówi Przemysław Puchalski, Creative Director WebTalk.

Jednym z elementów kampanii jest seria video skierowana do architektów. Ich zadanie to pokazanie nie tylko bogactwa asortymentu i inspiracji, którą można zaczerpnąć w trakcie wizyty w salonie, ale przede wszystkim całego profesjonalnego zaplecza jakie oferuje Maxfliz tej grupie zawodowej.

– Maxfliz to nie tylko marka, ale ludzie, którzy za nią stoją. Prawdziwi pasjonaci, miłośnicy dobrego designu, którzy doskonale wyczuwają trendy i potrafią je wprowadzić w codzienną przestrzeń naszych klientów. Zależało nam zatem, aby poprzez kampanie pokazać te wszystkie cechy i dotrzeć z naszym przekazem do ludzi, dla których dobry design naprawdę się liczy. Powierzenie tego zadania WebTalk było doskonałym wyborem. Agencja świetnie odczytała nasze intencje i przekuła je w wyrazistą i, co istotne, skuteczną kampanię wizerunkową, która znacząco zwiększyła ruch w nowo otwartym salonie –mówi Patrycja Wolniewicz, Dyrektor Zarządzająca warszawskiego Salonu Maxfliz.

Agencja przygotowała także, od strony koncepcji kreatywnej, dedykowane kampanii dwa landing page.

Za strategię, kreację, realizację kampanii, zakup mediów, całościową produkcję sesji zdjęciowej i video odpowiada WebTalk.

Creative Director: Przemysław Puchalski/Art direction: Olga Grzęda, Ala Moderska
Producer: Anna Luberska
Costumes: Maria Kompf
Make up: Anna Stykała/ Hair: Adam Wilczewski
Scenografia: Wojciech Perzyna
Models: Magda Klebańska (D’vision), Marianna Idzkowka, Magda Trzaska, Marzena Jarczak (Rebel)
Making of: Krzysztof Ligocki, Maciej Oślak

 

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...