Weber Shandwick z tytułem Global Agency of the Year

Jerzy Ciszewski - 30.05.2016
225

Weber Shandwick, drugi raz z rzędu, została uhonorowana przez PRWeek Global Awards tytułem Global Agency of the Year.

Weber Shandwick, wiodąca agencja z zakresu komunikacji społecznej i zaangażowania na świecie, drugi raz z rzędu została uhonorowana przez PRWeek Global Awards tytułem Global Agency of the Year.

Nagroda PRWeek Global Agency of the Year wyróżnia firmy, które osiągają świetne wyniki biznesowe, charakteryzują się ciągłym rozwojem kapitału intelektualnego, podejmują innowacyjne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i odznaczają się ponadprzeciętnym podejściem do obsługi Klienta budując bliskie i trwałe relacje na różnych kontynentach.

„Zdobycie po raz drugi tytułu Global Agency of the Year jest dowodem na silną pozycję naszych zespołów na całym świecie. To podkreślenie dużej skuteczności realizowanych przez nas projektów, oczywiście we współpracy z naszymi klientami” – powiedział Andy Polansky, CEO Weber Shandwick. „Kultura naszej pracy, nastawiona na daleko idącą współpracę z klientami, napędza naszą kreatywność i pasję do tego co robimy na co dzień powodując, że Weber Shandwick odgrywa wiodącą rolę na międzynarodowej arenie usług marketingowych” – dodał.

Nagroda PRWeek Agency of the Year to kolejne tak znaczące wyróżnienie dla Weber Shandwick. Wcześniej, w 2014 i 2015 r., agencja została uhonorowana przez The Holmes Report tytułem Agency of the Year.

W Polsce Weber Shandwick obsługuje takich klientów jak Exxon Mobil, Michelin, Avis, Lux Express, DNB czy Bank BPH

Weber Shandwick, drugi raz z rzędu, została uhonorowana przez PRWeek Global Awards tytułem Global Agency of the Year.

 

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...