Waytogrow z nową komunikacją wizualną

Informacja Prasowa - 07.06.2022
8

Po 7 latach na rynku firma zmieniła nie tylko logotyp i corporate identity, ale też stronę internetową

Waytogrow z nową komunikacją wizualną

Spółka Waytogrow, partner wydawców oferujący rozwiązania zwiększające przychody w obszarze reklamy online, wystartowała z nową komunikacją wizualną. Po 7 latach na rynku firma zmieniła nie tylko logotyp i corporate identity, ale też stronę internetową. To jeden z etapów rozwoju międzynarodowego firmy.

Stary logotyp spółki zastąpiony został nowoczesnym, prostym logo. Używana w nim wcześniej strzałka zmieniła się w charakterystycznie wydłużony ogonek „w” na końcu nazwy firmy symbolizujący wzrost, który od zawsze jest w DNA spółki. Zamiast gradientu zastosowano jednolite kolory. Zrezygnowano z ciemnych kolorów używanych dotychczas w komunikacji marki na rzecz jasnych barw – białego i miodowego. Zdecydowano się na prosty krój czcionki – bez ozdobników, symbolizujący szukanie nowoczesnych rozwiązań. Firma używa też monogramu (sygnetu) w formie litery „w”.

– „Zdecydowaliśmy się na rebranding tj. odświeżenie logotypu, unowocześnienie kolorystyki, wypracowanie sygnetu oraz przede wszystkim wystartowanie z nową stroną internetową, aby wszystkie te elementy odzwierciedlały to, co oferujmy naszym klientom: nowoczesne, transparentne rozwiązania łatwe do implementacji” – mówi Olga Talarska, Communication & Marketing Manager w Waytogrow. „W ostatnich latach Waytogrow z małego, polskiego start-upu z potencjałem urosło do międzynarodowej spółki technologicznej i chcieliśmy, by komunikacja wizualna odzwierciedlała te zmiany” – dodaje.

W ramach odświeżenia komunikacji firma przygotowała też nową stronę internetową pod adresem www.waytogrow.com. Jasno przedstawione zostały rozwiązania, jakie wydawcom oferuje firma, sposób ich implementacji i dostępne formy współpracy. Głównym językiem strony jest angielski, bowiem Waytogrow mocno stawia na międzynarodowy rozwój.

– „W samym 2021 r. Waytogrow urosło o 61%” – mówi Kamila Kownacka, Chef Executive Officer w Waytogrow. – „A w 2022 roku planujemy podwoić tempo wzrostu. Chcieliśmy, by za rozwojem biznesu szły zmiany wizerunkowe. Bardzo szybko rośnie zespół, stale unowocześniamy nasze produkty, wprowadzamy innowacje w technologiach, z których korzystają klienci na coraz to nowych zagranicznych rynkach. Dzięki ścisłemu partnerstwu z Google,  współpracy z organizacjami branżowymi oraz naszemu doświadczeniu dajemy naszym klientom wartość dodaną: wiedzę, wsparcie i dopasowaną do ich potrzeb technologię. Wszystko to napędza nasz szybki wzrost i chcemy, by nasz wizerunek odzwierciedlał to, co osiągamy pracą zespołu”– dodaje.

Nowy logotyp Waytogrow oraz strona i inne elementy komunikacji powstały we współpracy z agencją about ad z Poznania.

Waytogrow to niezawodny partner wydawców, który oferuje nowoczesne i skuteczne rozwiązania z obszaru programmatic, pozwalające maksymalizować przychody z powierzchni reklamowej online. Produkty firmy są obecne na wielu międzynarodowych rynkach – od Polski przez Hiszpanię czy Danię aż po USA. Tworzy zarówno w pełni zintegrowane rozwiązania 360°, jak i produkty typu Plug & Play, które pomagają osiągać większe zyski bez konieczności dużego zaangażowania ze strony wydawcy. Waytogrow należy do elitarnego grona Google Certified Publishing Partners i ściśle współpracuje z organizacjami branżowymi (np. IAB), dbając o najwyższe standardy w obszarze technologii i stale wprowadzając liczne innowacje.

Comments

comments

8
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...