Warszawska Organizacja Turystyczna z nowym logo
„Nowe logo WOT odzwierciedla tożsamość WOT jako Stowarzyszenia w oczywisty sposób związanego z miastem. Kierowała nami potrzeba stworzenia znaku, z którym identyfikować będą się także nasi członkowie. Nowe logo powstawało z myślą o zaproszeniu do współpracy nowych partnerów, ale także po to, żeby pogłębić relacje z obecnymi członkami Stowarzyszenia. Ocenialiśmy także walory estetyczne, sprawdzaliśmy współczesne trendy, szukaliśmy wzorców w czasach najlepszych dla twórców, grafików i warszawskiego designu. Zależało nam na czytelności i oryginalności nowego znaku, a także typografii, której elementy pojawiają się w krajobrazie miasta” – czytamy w komunikacie Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Turkusowa kolorystyka znaku to połączenie barw identyfikujących dwa kluczowe obszary działalności WOT – turystyki „leisure” (jasna zieleń) i turystyki kongresowej (błękit).
Od kilku lat Stowarzyszenie posługiwało się dwoma różnymi znakami. Jeden przynależał do całego Stowarzyszenia, a drugi do działu Convention. Od tej pory Warszawska Organizacja Turystyczna będzie działać pod jednym szyldem.
Twórcami nowego logotypu są graficy: Joanna Korczyńska i Maja Kwapień (Malu Studio) oraz Jarek Zuzga.