Warszawki ratusz wydaje 7380 zł na konsultacje w sprawie PR. Wielu internautów uważa, że to pieniądze wyrzucone w błoto

Redakcja PR - 22.08.2017
160

Warszawki ratusz wydaje 7380 zł na konsultacje w sprawie PR. Wielu internautów uważa, że to pieniądze wyrzucone w błoto

Miasto Stołeczne Warszawa od pewnego czasu ma problemy z komunikacją. Z tego też względu Urząd Miasta postanowił rozpocząć współpracę z Moniką Czaplicką, blogerką i specjalistką od PR w social mediach. Konsultantka wyceniła swoją pracę na 7380 złotych, co zdaniem wielu internautów wydało się zbyt dużą kwotą.

Działania Czaplickiej dotyczyły „przeprowadzenia konsultacji w zakresie kryzysów w mediach społecznościowych”. Wydawać by się mogło, że taka wiedza mogła by się przydać. Komunikacja ze społecznością  jest bardzo istotna. Dzięki niej miasto może prowadzić rozmowy społeczne i decydować, która z planowanych inwestycji jest najbardziej przydatna mieszkańcom. PR-owcy ratusza muszą mieć odpowiednią wiedzę, aby mogli sprawnie działać. Przyniosłoby to korzyść za równo Urzędowi Miasta jak i jego mieszkańcom.

Jednak w sieci pojawiło się wiele odmiennych opinii. Niektórzy internauci uważają, iż są to źle wykorzystane środki lub, że kwota zapłacona specjalistce jest zbyt wysoka. Aby zdobyć specjalistyczną wiedzę trzeba się jej uczyć właśnie od specjalistów. O tym autorzy komentarzy chyba zapomnieli. Monika Czaplicka ma duże doświadczenie w komunikacji, jej działania wielokrotnie bywały dostrzegane i nagradzane. Przykładem jest choćby zdobycie Złotego Spinacza w 2012 roku.

Biorąc pod uwagę doświadczenie i wiedzę nie można powiedzieć, że honorarium Czaplickiej jest zawyżone czy zbędne.

 

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...