Warsaw Creatives wspiera tegoroczną akcję Różowa Wstążka Estée Lauder Companies

Informacja Prasowa - 03.10.2019
112

Warsaw Creatives wspiera tegoroczną akcję Różowa Wstążka Estée Lauder Companies

Agencja kreatywna Warsaw Creatives została partnerem akcji na rzecz walki z rakiem piersi Różowa Wstążka Estée Lauder Companies. Agencja była odpowiedzialna za koncept kreatywny, produkcję zdjęć i video oraz projekty graficzne materiałów drukowanych tegorocznej kampanii.

Wśród polskich ambasadorów, wspieranej przez Warsaw Creatives akcji Różowa Wstążka ELC, znaleźli się: Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka. Tradycyjnie już działania rozpoczęły się 1 października, tym razem od opublikowania na koncie instagramowym Magdy Boczarskiej czarno-białego zdjęcia autorstwa znanej polskiej fotografki Zuzy Krajewskiej. Zdjęcie Boczarskiej oznaczone zostało, nawiązującą do symbolu kampanii, różową „wstążką”, która łączyć będzie fotografie wszystkich biorących w akcji osób. Wsparcie, odbywającej się w dużej mierze w social mediach kampanii, zadeklarowało szerokie grono osób,  między innymi: Roma Gąsiorowska, Zosia Ślotała czy UrszulaDębska.

Sandra Kubicka

Olivier Janiak

Magda Boczarska

 

Uzupełnieniem kampanii prowadzonej w social mediach jest wydanie przewodnika do samobadania piersi dla kobiet, które zaprezentowane zostało poprzez niezwykłe zdjęcia Zuzy Krajewskiej. Przewodnik będzie dostępny w wersji drukowanej w salonach Sephory oraz Douglas oraz w wersji elektronicznej.

 

O akcji Różowa Wstążka Estée Lauder Companies – październik 2019

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnychbranż.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekazać̨ fundusze na  wsparcie kontynuacji  badań  nad rakiem  piersi  u kobiet  z  mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego,  założyciela  i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie  Medycznym  w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań  silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.

 

 

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...