Walk Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS w wyniku wygranego przetargu

Informacja Prasowa - 09.08.2023
245

Zadaniem agencji jest przygotowanie kampanii społecznej, która będzie uświadamiać, że pacjenci z nowotworami krwi, szukają dawców szpiku

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii społecznej dla Fundacji DKMS – organizacji non-profit, zajmującej się walką z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego.
Misja fundacji koncentruje się na znalezieniu dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych lub szpiku.

Zadaniem agencji jest przygotowanie nowej kampanii społecznej, która będzie uświadamiać, że pacjenci z nowotworami krwi nadal – pomimo już ponad 2 mln zarejestrowanych potencjalnych dawców w Polsce – potrzebują i szukają zgodnych dawców szpiku, ponieważ jest to dla nich często jedyna szansa na pokonanie choroby.  Efekty współpracy będzie można zobaczyć już we wrześniu. Kampania obejmie komunikację w telewizji, digitalu, outdoorze oraz w kanałach social media. Walk Creative odpowiada zarówno za stworzenie koncepcji kreatywnej, jak i realizację kampanii.

„Szukaliśmy agencji, której podejście wyjdzie poza standardowe koncepcje, tak aby z naszym przekazem i misją skutecznie docierać do społeczeństwa, angażować je w pomoc pacjentom z nowotworami krwi i oraz zachęcać do rejestracji jako potencjalni dawcy szpiku. Wybraliśmy Walk Creative, ponieważ przekonała nas oryginalnym pomysłem, zrozumieniem tematu i nowym podejściem do komunikacji fundacji. Efekty naszej współpracy poznacie już wkrótce” – komentuje Joanna Zduńczyk, Kierownik Działu Marketingu Fundacji DKMS

Jesteśmy niezwykle dumni, że Fundacja DKMS zdecydowała się na wybór naszego konceptu. Wierzymy, że dobrze zaprojektowana komunikacja ma moc zmieniania postaw i zachowań ludzi. To dla nas tym ważniejszy projekt, że kampanie z prawdziwą misją społeczną są od początku działania Grupy Walk w jej DNA.” powiedziała Olga Chełchowska, Account Director z Walk Creative

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...