Wademekum pomocy dla osób niedosłyszących i głuchych w najnowszym numerze „Opiekuna”
Jerzy Ciszewski - 06.02.2019Wademekum pomocy dla osób niedosłyszących i głuchych w najnowszym numerze „Opiekuna”
Wademekum pomocy dla osób niedosłyszących i głuchych w najnowszym numerze „Opiekuna”
Od czwartku, 7 lutego br. dostępny będzie w sprzedaży nowy numer kwartalnika „Opiekun”, w którym czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Oriną Krajewską o wsparciu pacjentów onkologicznych, kompendium wiedzy o opiece nad osobami niedosłyszącymi i głuc
W najnowszym wydaniu „Opiekuna” redakcja przedstawia wademekum pomocy dla osób niesłyszących i głuchych, z którego dowiedzieć się będzie można m.in. jakie są pierwsze niepokojące symptomy problemów ze słuchem, kiedy potrzebny jest aparat i w jaki sposób dobrać właściwy typ, co można zaliczyć do czynników pogarszających słuch u osób starszych oraz jak często należy chodzić na badania kontrolne.
Bohaterką okładki magazynu jest Orina Krajewska – aktorka i prezeska Fundacji „Bądź”, wspierająca osoby chorujące na nowotwory oraz prowadząca działalność profilaktyczną. W rozmowie z Angeliką Swobodą opowiada m.in. o Fundacji, która realizuje testament jej mamy – aktorki Małgorzaty Braunek, zmarłej na nowotwór złośliwy w czerwcu 2014 roku. Krajewska tłumaczy również, czym jest medycyna integralna, radzi, jak wspierać pacjentów onkologicznych oraz w jaki sposób dbać o siebie, aby zapobiegać chorobom.
Ponadto w magazynie będzie można znaleźć niezbędne informacje, gdzie i jak szukać wiedzy o chorobie Alzheimera, jak być dobrym opiekunem osób cierpiących na choroby demencyjne, dlaczego warto zażywać probiotyki, a także w czym i komu mogą pomóc czworonożni opiekunowie – pies przewodnik i pies asystent.
Kwartalnik w cenie 9,99 zł i w objętości 116 stron będzie dostępny na rynku od 7 lutego br. przez trzy miesiące. Aktualne wydanie, roczną prenumeratę lub archiwalne numery pisma „Opiekun” można zamówić za pośrednictwem strony internetowej Kulturalnysklep.
Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), prasie („Wysokie Obcasy”, „Tylko Zdrowie” i „Senior”), telewizji (Romance TV), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz na nośnikach CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.