W Carrefour nie kupisz już jaj od kur z chowu klatkowego pod marką własną

Informacja Prasowa - 14.08.2019
213

W Carrefour nie kupisz już jaj od kur z chowu klatkowego pod marką własną

Carrefour Polska skutecznie realizuje swoje zobowiązanie dotyczące wycofania ze sprzedaży jajek od kur z chowu klatkowego. Sieć całkowicie zaprzestała sprzedaży, tzw. jaj „trójek” w ofercie marki własnej. Działanie to jest kolejną z konkretnych inicjatyw strategii transformacji żywieniowej oraz programu Act For Food realizowanych przez Carrefour na polskim rynku.

Decyzja Grupy Carrefour o wycofaniu ze sprzedaży jaj od kur z chowu klatkowego wynika z troski o dobrostan zwierząt. W ramach zobowiązania w tym obszarze, Carrefour Polska wyznaczył sobie dwa cele:

  1. Do 2020 r. – usuniemy wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego z naszych sklepów w marce własnej.
  2. Do 2025 r. – usuniemy wszystkie jajka od kur z chowu klatkowego z naszych sklepów.

Pierwszą część zobowiązania, sieci już udało się jej zrealizować. Jaja „trójki” w marce Carrefour zostały całkowicie usunięte ze sprzedaży we wszystkich sklepach sieci w kraju.

Naszą ambicją jako firmy jest bycie liderem transformacji żywieniowej. Dlatego wprowadzanie pozytywnych zmian zaczęliśmy od siebie. W ramach naszego zobowiązania dotyczącego wycofania jaj od kur z chowu klatkowego już w pełni zrezygnowaliśmy z tych produktów w naszej marce własnej  – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

 

Co ważne, jaja „trójki” pod marką Carrefour zniknęły z półek wszystkich formatów naszych sklepów, zarówno super-, hipermarketów, sklepów osiedlowych, jak i z oferty naszego internetowegosklepu spożywczego – dodaje Barbara Kowalska.

W ramach optymalizacji oferty, która jest elementem realizacji strategii transformacji żywieniowej, Carrefour, obok wycofania części asortymentu jaj pod marką własną, stale zwiększa swoją ofertę jaj z chowu ekologicznego Carrefour BIO.

Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany nawyków żywienia dla wszystkich, poprzez realizację strategii transformacji żywieniowej. W odpowiedzi na globalne wyzwania takie jak poszanowanie środowiska naturalnego czy pochodzenie produktów oraz oczekiwania klientów, wprowadził w ubiegłym roku Act For Food. To ogólnoświatowy program konkretnych działań, dzięki któremu klienci Carrefour zyskują dostęp do wysokiej jakości produktów w rozsądnych cenach. To inicjatywa, która ma pomagać w dbaniu o zdrowie i wspólną przyszłość, zgodnie z założeniem „gdy jesz lepiej, to żyjesz lepiej”. Do tej pory sieć zaprezentowała jedenaście konkretów, pokazujących zmiany zachodzące w Carrefour m.in. rozwój konceptu „Zdrowa Półka”, wycofanie jajek od kur z chowu klatkowego, więcej produktów wegańskich, czy mniej plastiku.

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...