VMLY&R została wyróżniona tytułem „Advertising Network of the Year 2020”.

Informacja Prasowa - 22.02.2021
175

VMLY&R została wyróżniona tytułem "Advertising Network of the Year 2020".

W miniony czwartek podczas wirtualnej gali redakcja „Campaign USA” wyróżniła działającą w 85 miastach na świecie agencję VMLY&R tytułem „Advertising Network of the Year 2020”.

Nagrody przyznawane przez „Campaign USA” są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.
Za tym, że tytuł „Advertising Network of the Year 2020” przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności – poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).
Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję „Campaign USA”, czytamy m.in.:
 Wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z najwyższej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję. A te nabrały nowego znaczenia w czasie pandemii, kiedy klienci zwrócili się do agencji z prośbą o rozwiązania, które pozwolą im utrzymać zaangażowanie swoich konsumentów.
Dowiedz się więcej o tytule „Advertising Network of the Year 2020” >>

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...