VMLY&R została wyróżniona tytułem „Advertising Network of the Year 2020”.
Informacja Prasowa - 22.02.2021
string(128) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/02/image_processing20210221-5566-1ess6t-815x500.jpg');"
string(102) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/02/image_processing20210221-5566-1ess6t-815x500.jpg"
VMLY&R została wyróżniona tytułem "Advertising Network of the Year 2020".
W miniony czwartek podczas wirtualnej gali redakcja „Campaign USA” wyróżniła działającą w 85 miastach na świecie agencję VMLY&R tytułem „Advertising Network of the Year 2020”.
Nagrody przyznawane przez „Campaign USA” są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.
Za tym, że tytuł „Advertising Network of the Year 2020” przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności – poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).
Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję „Campaign USA”, czytamy m.in.:
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...