VML Poland przygotowała regionalną futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim i ekipą superkibiców

Informacja Prasowa - 27.06.2018
178

VML Poland przygotowała regionalną futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim i ekipą superkibiców

Trwa nowa, futbolowa kampania dla marki Lay’s, przygotowana dla 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Leo Messi, jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata, wraz z grupą wyselekcjonowanych kibiców udowadnia, że futbol zawsze smakuje lepiej z Lay’s. W kibicach obudzą się supermoce, dzięki którym poznamy najbardziej laysowe sposoby dopingowania ulubionych zespołów.
VML Poland odpowiada za przygotowanie materiałów digitalowych do komunikacji w kanałach Facebook, YouTube, Instagram, VK oraz na stronach Lay’s z 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ideę komunikacyjną i działania ATL przygotowała moskiewska agencja SLAVA.

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...