
VML Poland przygotowała regionalną futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim i ekipą superkibiców
Informacja Prasowa - 27.06.2018
string(127) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/06/Zrzut-ekranu-2018-06-27-o-09.14.15-1200x500.png');"
string(101) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/06/Zrzut-ekranu-2018-06-27-o-09.14.15-1200x500.png"
VML Poland przygotowała regionalną futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim i ekipą superkibiców
Trwa nowa, futbolowa kampania dla marki Lay’s, przygotowana dla 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Leo Messi, jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata, wraz z grupą wyselekcjonowanych kibiców udowadnia, że futbol zawsze smakuje lepiej z Lay’s. W kibicach obudzą się supermoce, dzięki którym poznamy najbardziej laysowe sposoby dopingowania ulubionych zespołów.
VML Poland odpowiada za przygotowanie materiałów digitalowych do komunikacji w kanałach Facebook, YouTube, Instagram, VK oraz na stronach Lay’s z 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ideę komunikacyjną i działania ATL przygotowała moskiewska agencja SLAVA.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
