Viacom i BrandBuddies łączą siły w projekcie influencer marketingu FOLLOVERS

Informacja Prasowa - 27.05.2019
282

Viacom i BrandBuddies łączą siły w projekcie influencer marketingu FOLLOVERS

Viacom International Media Networks wspólnie z BrandBuddies uruchomił projekt FOLLOVERS. Umożliwia on dotarcie markom do młodych twórców, a influencerom pozwala na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.

FOLLOVERS to format stworzony wspólnie przez Viacom i BrandBuddies. Adresowany jest do młodych twórców internetowych o dużym potencjale, związanych ze środowiskiem TikToka oraz Instagrama. Jego uczestnicy wspólnie podejmą się wyzwań, niestandardowych zadań oraz zaproszą swoich fanów do angażującej rozrywki. Ich realizację można będzie na bieżąco śledzić w krótkich materiałach na kanałach FOLLOVERS (Tik Tok, Instagram) oraz na platformach z portfolio Viacom.

-Naszym celem jest zbudowanie ekipy, której członków łączą wspólne pasje, takie jaktaniec czy komedia – mówi Kamil Sokołowski, CEO BrandBuddies. – Twórcom, którzy przejdą rekrutację, stworzymy przestrzeń do rozwoju oraz damy szansę promocji także poza ich własnymi kanałami. Co ważne, kolejne misje ekipy śledzić będzie społeczność, od której współzależeć ma ich powodzenie – dodaje.

-Projekt FOLLOVERS łączy w sobie siłę marek z portfolio Viacom z nowymi mediami i formatami angażującymi grupę docelową– mówi Monika Wysocka VP, Location Based Licensing, Brand Solutions & Digital, CEEI, Viacom. – Dzięki temu możemy zaoferować naszym partnerom komercyjnym unikalny sposób dotarcia do młodych konsumentów, tworząc bezpieczny i pozytywny kontekst dla ich przekazów.

FOLLOVERS zapewni także management młodym twórcom oraz kompleksową obsługę kampanii reklamowych z ich udziałem. Za sprzedaż oferty odpowiedzialny jest zespół BrandBuddies oraz zespół Brand Solutions, który w strukturze Viacom odpowiada za niestandardowe kampanie reklamowe.

Nabór uczestników do projektu rozpocznie się w czerwcu i będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji (MTV, MTV Music, Comedy Central, Nickelodeon) oraz w internecie (social media).

Comments

comments

282
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...