Value Media zwyciężyło w przetargu na obsługę Telewizji Polskiej

Informacja Prasowa - 17.04.2018
230

Value Media zwyciężyło w przetargu na obsługę Telewizji Polskiej

Telewizja Polska rozstrzygnęła publiczny przetarg i wybrała Value Media (Group One) do przygotowania i realizacji strategii mediowej dla wszystkich swoich działań mediowych. Jako że TVP jest wyłącznym właścicielem praw do transmisji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 na terenie Polski, współpraca dotyczy także kampanii mającej na celu m.in. zachęcanie do oglądania meczy w kanałach telewizji publicznej.

Value Media, dom mediowy należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, po raz kolejny zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Zaplanowane w tegorocznym planie aktywności będą trwać przez rok. Do zadań domu mediowego określonych w przetargu należało między innymi opracowanie analiz działań reklamowych konkurencji i konsumpcji mediów w grupie docelowej oraz przygotowanie strategii mediowej dla kampanii Mundial 2018.

„Bardzo nas cieszy możliwość dalszej współpracy z TVP. Wygrana w trybie przetargu publicznego pokazuje, że gdy podstawą oceny są jasne, mierzalne kryteria, takie jak koszty proponowanych działań, gdzie sympatie, czy osobiste przekonania dot. partnerów nie mają wpływu na osąd, jesteśmy w stanie nie tylko konkurować z największymi, sieciowymi domami mediowymi, ale całkowicie zdeklasować konkurencję i pozostawić innych graczy na rynku daleko w tyle” – mówi Kamil Wiszowaty, Dyrektor Zarządzający, Value Media

Telewizja Polska jako jedyna na terenie Polski pokaże mecze z Mistrzostw Świata Rosja 2018 w swoich kanałach. Transmisje wielkich wydarzeń piłkarskich są ważnym elementem misji realizowanej przez TVP. Prezentacja Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej na zasadach wyłączności to strategiczny argument do dalszego umacniania unikatowego wizerunku i misyjnej roli nadawcy publicznego.

Kampania dotycząca Mistrzostw rozpoczyna się pod koniec maja i będzie trwać do zakończenia wydarzenia w lipcu. Ma być prowadzona z wykorzystaniem anten TVP, serwisów internetowych tvp.pl oraz mediów społecznościowych. Niestandardowe działania będą też prowadzone w strefach kibica zlokalizowanych w największych polskich miastach, w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie oraz w prasie.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...