Grupa Grandes Kochonos promuje The Strategists

Informacja Prasowa - 06.08.2018
275

Grupa Grandes Kochonos promuje The Strategists

The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Dział ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość przy procesach new biznesowych.

The Strategists

Każdy z członków zespołu odpowiada za inny fragment układanki, w zależności od kompetencji, pasji i doświadczenia. Nikt nie znalazł się w The Strategists przez przypadek.

Zapraszamy do poznania naszych ludzi! Jacek Wlazło – lider i współzałożyciel Grandes Kochonos, doświadczony strateg zdobywca wielu Effie, który od 20 lat pracuje z największymi markami na rynku m.in. P4 (Play), Wedel, Bank BGŻ, Lech, Okocim, ING Życie, 4Finance (Vivus, Zaplo), DeLonghi, Mondelez, Grupa WP, McDonald’s i wielu innych. Prywatnie – fanatyk szybkiej jazdy na rowerze. Dogoni każdy dobry pomysł strategiczny, ale go nie przejedzie.

Karolina Liberka – Strategy Director, która obsesyjnie pilnuje jakości pracy strategii i kreacji. Doświadczenie zdobywała pracując dla dużych marek – TUI, Tarczyński, Bakoma, Elextrolux i wielu innych. Dodatkowo wykłada na studiach MBA. Ukończyła też The Chartered Institute of Marketing. Karolina, gdy była mała, chciała zostać śledczą, więc w dorosłym życiu śledzi i wykrywa najbardziej skuteczne strategie dla Klientów.

Julia Jędrzejewska – new business manager z zacięciem strategicznym. Posiada wykształcenie kierunkowe i nie waha się wykorzystywać wiedzy z zakresu psychologii zachowań konsumenckich w codziennej pracy. W ciągu 5 lat pracy w agencji udało jej się pozyskać kilka znaczących budżetów m.in. Mondelez (Prince Polo), OSM Piątnica (Skyr), Delonghi (Kenwood), Grupa WP, Berlin-Chemie (Flavamed, Iodomarin, Dexak), czy 4Finance (Vivus, Zaplo). Prywatnie Julia uwielbia podróże, które otwierają jej głowę na nowe pomysły i inspirują do działania. Piotrek Maciejczyk – reasercher, który potrafi pracować i o tym opowiadać. W agencji odpowiada za wyszukiwanie najlepszych informacji i inspiracji, które szczegółowo analizuje dla naszych Klientów. Ponadto wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UW, na SWPS-ie oraz współorganizował doroczną konferencję Communication Design. W czasie wolnym Piotrek ogląda Blade Runnera. Ale chyba nie codziennie. Chociaż tego nie jesteśmy pewni. Dzięki połączeniu ludzi o różnych kompetencjach, The Strategists jest w stanie zagwarantować świeże i holistyczne rozwiązania dla klientów Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital.

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...