Urban Photographer of the Year

Redakcja PR - 10.12.2018
241

Kolejna edycja konkursu CBRE

Wyjazd na fotograficzne safari i sprzęt zdjęciowy – to tylko niektóre nagrody w tegorocznym konkursie Urban Photographer of the Year organizowanym przez CBRE. Ruszyła 12. edycja największego na świecie konkursu fotograficznego o tematyce miejskiej. W tym roku motywem przewodnim jest ukazanie wizji przyszłego miasta – „Future Cities”. W konkursie mogą wziąć udział zarówno profesjonalni fotografowie jak i amatorzy. Zgłoszenia można przesyłać do 31 stycznia 2019 r.

 

 

Urban Photographer of the Year to największy na świecie konkurs fotografii miejskiej, organizowany od 12 lat przez CBRE w aż 170 krajach. Jego celem jest zachęcenie amatorów i profesjonalistów do uchwycenia specyfiki życia w mieście. W zeszłym roku wśród laureatów znalazły się dwie osoby z Polski.

„Nasza firma jest ściśle związana z miastem i jego przestrzenią, a jednym z naszych najważniejszych celów jest sprawianie, by była jak najlepiej dopasowana do potrzeb jej mieszkańców. Konkurs co roku dostarcza nam inspirujących informacji na temat postrzegania miast i zmian, jakie w nich zachodzą. Wydarzenie cieszy się coraz większą popularnością na całym świecie, w tym w Polsce. Cieszymy się, że w zeszłym roku wśród nagrodzonych znalazły się aż dwie osoby z naszego kraju” – mówi Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora w Dziale Marketingu i Komunikacji CBRE.

Miasto przyszłości

Tegoroczną edycję CBRE Urban Photographer of the Year wyróżnia motyw przewodni, którym jest uchwycenie wizji miasta przyszłości. Tematyka pozwala uczestnikom na przesłanie od 1 do nawet 24 zdjęć – obrazujących różne momenty doby w mieście przyszłości. Aby wziąć udział w rywalizacji należy zarejestrować się na stronie www.cbreupoty.com, a następnie przesłać zdjęcia, opisane godziną doby, którą ma reprezentować. Zdjęcie nie musi być zrobione o tej godzinie – ma ją jedynie obrazować. Rywalizacja rozpoczęła się 13 listopada br., a zakończy 31 stycznia 2019 r. Ogłoszenie wyników nastąpi w maju 2019 r.

Zwycięzca zdobędzie wyjazd na fotograficzne safari dla dwojga, a kolejne osoby, wyłonione z każdego z regionów, otrzymają wysokiej jakości sprzęt fotograficzny. Wśród kategorii konkursowych są również m.in. zdjęcie zrobione telefonem komórkowym i laureat Instagrama, w ramach których do wygrania są np. zestawy Go Pro.

Rekordowa ubiegłoroczna edycja

W zeszłym roku do konkursu CBRE Urban Photographer of the Year zgłosiła się rekordowa liczba uczestników – aż 80 tys. osób ze 170 krajów. Zwycięskie zdjęcia można obejrzeć na stronie cbreupoty.com.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...