Up&More realizuje kampanie dla Blinkee.city

Informacja Prasowa - 12.07.2019
242

Up&More realizuje kampanie dla Blinkee.city

Agencja Up&More rozpoczęła promocję aplikacji mobilnej Blinkee.city, umożliwiającej wypożyczanie skuterów, rowerów i hulajnóg elektrycznych na minuty. Główną osią kampanii obejmującej największe polskie miasta są narzędzia Google Ads i Facebook Ads.

Blinkee.city funkcjonuje w kilkunastu europejskich krajach z flotą niemal 2000 pojazdów. Polska marka powstała w 2017 roku i realizuje model współpracy oparty o franczyzę – partnerstwo z zewnętrznymi podmiotami. Agencja Up&More będzie koordynowała kampanię efektywnościową, nastawioną na trzy etapy: pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji, rejestrację użytkownika oraz finalnie – pierwsze skorzystanie z aplikacji. Komunikacja skierowana jest do grupy odbiorców w przedziale wiekowym 25-44 zoptymalizowana również pod kątem zainteresowań użytkowników.

– Cieszymy się, że spójność naszych działań względem Blinkee.city owocuje współpracą z Klientami w przypadku nie jednej, lecz wielu lokalizacji. Nasza wiedza związana z kampaniami efektywnościowymi jest doceniana przez kolejne firmy operujące w modelu mobility-as-a-service – potwierdza Tomasz Starzyński partner zarządzający agencji Up&More.

Obecnie Up&More odpowiada za promocje w kluczowych miastach: Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Poznań i Białystok. Możliwe, że współpraca zostanie rozszerzona o kolejne miasta, także poza Polską.

Comments

comments

242
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...