Unique One wypromuje Liona

Informacja Prasowa - 21.08.2018
194

Unique One wypromuje Liona

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie akcji promocyjnej dla marki LION (Nestlé Polska S.A.). Promocję wesprze kampania reklamowa w mediach.

Akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Wejdź dogry.pl”. Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 13 sierpnia br. i potrwa do 31 grudnia br. lub do wyczerpania puli nagród. Aby wziąć udział w promocji, potencjalny uczestnik musi kupić baton LION w opakowaniu promocyjnym, znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt. do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można wymieniać m.in. na pełne wersje gier, skiny, czy waluty premium. Pula nagród jest ograniczona i wynosi 95 238 nagród po 100 pkt. Promocja skierowana jest do osób, które ukończyły 13 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie landing page’a akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS. Dodatkowo we współpracy z partnerem promocji, firmą Gamekit (dogry.pl), agencja przygotowała platformy do wymiany kodów z opakowań (landing page oraz bota na Messengerze partnera dogry.pl) Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne), działania w internecie (video, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Kampania potrwa do 28 października br.

Comments

comments

194
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...